Újabb luxuskarórát fogtunk azon a Tik-Tok csatornán, amelyik hírességek karóráival foglalkozik.
Extravagáns kirakattal és provokatív kortárs gyűjteménnyel debütált a világmárkáknak otthont adó Andrássy úti multibrand áruház . Szeptember 9-ével hivatalosan is megérkeztek Budapestre a világ vezető divatmárkáinak - köztük a Giorgio Armani, a Bottega Veneta, a Saint Laurent, a Lanvin, a Valentino és az Oscar de la Renta - legújabb kollekciói.
A frissen megnyílt multibrand áruház építése 2011-ben vette kezdetét, mára pedig öt szinten több, mint negyven divatház ruháit és kiegészítőit vonultatja fel. "Két és fél évnyi kemény munka van mögöttünk, de azt gondolom, a végeredmény minden várakozást felülmúlt. Bátran kijelenthetjük, hogy minden szempontból páratlan kezdeményezést sikerült megvalósítanunk, hiszen az il Bacio di Stile nemcsak hazai, de régiós szinten is egyedülálló választékkal és árukészlettel, világszínvonalú környezetben várja az idelátogatókat" - vélekedik Küttel Gábor, az il Bacio di Stile marketingigazgatója.A mintegy 5000 négyzetméteres multibrand áruház hivatalos megnyitójára szeptember 4-én, zártkörű esemény keretében került sor, melyen - a hazai és nemzetközi divat- és közélet prominens szereplői mellett - Leonardo Ferragamo, a legendás Ferragamo-divatház alapítóinak egyike is megjelent. A több, mint 500 fős rendezvény résztvevői elsőként csodálhatták meg az áruház kirakati installációit is, melyeket a fényűzés, az elegancia és természetesen az il Bacio di Stile védjegye, a csók ihletett. A terveket egyébként a londoni Millington Associates kreatív csapata álmodta meg, akik olyan cégek kirakatait tervezték már, mint a Harrods, a Burberry vagy a Ralph Lauren.
Az Andrássy út 19-es szám alatt található multibrand áruház további érdekessége, hogy a gyönyörű műemléki környezet és a legmodernebb belsőépítészeti megoldások mellett saját műgyűjteménnyel is büszkélkedhet, melynek darabjai az il Bacio di Stile üzlettereiben elhelyezve láthatóak. Az áruház épületében jelenleg több, mint húsz kortárs magyar és külföldi képzőművész - köztük a Turner-díjas brit művész, Grayson Perry, a New Yorkban élő, világhírű szerb performansz művész, Marina Abramoviæ, valamint a divatfotózás úttörőjének számító, erdélyi származású Martin Munkácsi - művei tekinthetők meg.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml