Tapasztalataim szerint nagyjából kétféle módon reagálnak az emberek a mobiltelefonjaikra. Az egyik csoport érzelmi alapon kötődik hozzá, évekig tartogatja, kín számára a tudat, hogy le kell cserélni a készüléket, a másik típus alig várja, hogy kipróbáljon egy új készüléket, legkésőbb a hűségszerződés lejárta után azonnal új készülék után néz. Te melyik csoportba tartozol?
Féltve óvod a telefonod a legkisebb karcolástól is, vagy az is csak egy a sok használati tárgy a táskád mélyén? Óvod az akkumulátorát, és csak teljesen lemerült állapotban töltöd fel, vagy úgysem lesz nálad annyit, hogy vigyázni kéne az élettartamára? Új telefon vásárlásakor egy régihez hasonlítót keresel, vagy alig várod, hogy kipróbálj egy frissebb, újabb, szebb készüléket?
Nagyjából ezek azok a kérdések, amik megosztják a társadalmat telefon ügyben. Persze ott van még a multifunkciós készülékek és az egyszerű, telefonálásra és sms-küldésre alkalmas készülékek híveinek örök csatája, nem is beszélve a Nokia- (és most már iPhone-) rajongók kontra világ összecsapásról, de ezek azért jóval kisebb horderejűek. Bár talán annyira nem is. Hiszen épp a technológiai újdonságok iránt fogékonyak azok, akik képesek félévente lecserélni egyébként teljesen működőképes készüléküket, csak azért, mert abban kezelhetőbb az e-mail küldés, szélesebb a szélessáv, vagy gyorsabb a processzor és több a memória.
Talán nem árulok vele zsákbamacskát, ha elárulom, főleg a fiatalabb ismerőseim azok, akik folyamatosan cserélgetik a készülékeiket: akár kényelmi, akár esztétikai, akár használhatósági szempontokból, de legkésőbb a régi szerződésben foglalt hűségnyilatkozat lejárta után azonnal új készülék után néznek. Az idősebb korosztály körében többen vannak, akik csak a telefonok legalapvetőbb funkcióit használják és az ő körükben vannak többen azok, akik óvják és védik a készüléküket, a garancia, a hűségnyilatkozat, sőt a tervezett használati idő lejárta után is. Te melyik csoportba tartozol? Szavazz itt, az eredményekből kiderül, mennyire tartós használati cikk egy mobiltelefon.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Koronavírus - stagnál az örökítőanyag koncentrációja a szennyvízben
- Donald Trump „nagyszerű barátnak” tartja Andrzej Dudát – New Yokrban egyeztettek
- Ha van robogója, akkor erre érdemes odafigyelni!
- Vezető kutató: ennyire vegyes a kép Európában a gázai konfliktussal kapcsolatban
- Magosz: újabb aszály fenyeget, azonnali megoldás kell
- Bajnokok Ligája - a Bayern vezetőedzője a Wembleyben zárná a szezont