A Vatera.hu aukciós oldal szeptemberben elérte a napi 200.000 egyedi látogatószámot, a hazai legnagyobb online piactéren a regisztrált felhasználók száma meghaladja a 940.000 főt. Az aukciós portál biztonságának továbbfejlesztésére is nagy hangsúlyt fektet; e-kereskedelmi biztonsági szakértőjükkel április óta 10 komolyabb visszaélést derítettek fel.
A Vatera.hu szeptemberben többször is látogatottsági rekordot döntött; a napi egyedi látogatók száma elérte a 200.000-et, az oldalon regisztrált felhasználók száma meghaladja a 940.000 főt. A Vaterát nagyobb részt a férfiak látogatják, az aukciós portálon a látogatók 55%-a férfi és 45%-nő. Az eladott áruk átlagos eladási ára 5000 Ft körül mozog. A leütött aukciók 60%-a fix, vagy villámáras eladásból származik, a termékek 40%-a pedig hagyományos licit útján talál gazdára.
A legnagyobb hazai aukciós portálra átlagosan 52.000 új aukciót listáznak naponta a felhasználók. A Vatera.hu-ra jelenleg kb. napi 26.000 licit érkezik és 8.500 sikeres eladás zárul. A portál statisztikái szerint a 25-39-es korosztály a legaktívabb vaterázó. A legnépszerűbb termékek továbbra is az elektronikai és számítástechnikai cikkek (pl. mobiltelefon, GPS, laptop), de kiemelkedő a régiségek, órák, ékszerek forgalma is.
A Vatera.hu augusztusban vezette be Profi Eladó Programját (PEP), amellyel a minőségi értékesítést és ügyfélközpontú szemléletet kívánja erősíteni. A programban a nagyobb forgalmú és minőségi szolgáltatást nyújtó eladók vehetnek részt, akiknek nagyon szigorú minőségi követelményeknek kell megfelelniük a programban való részvételhez. A Vatera kedvezményekkel és kiemelt ügyfélszolgálattal segíti kereskedésüket. A programban közel 1000 Vaterás felhasználó vesz részt, a PEP-es eladások jelenleg a sikeresen záruló aukciók 20%-át adják.
A Vatera.hu a portál biztonságának továbbfejlesztésére is nagy hangsúlyt fektet. Tavasztól a Vatera e-kereskedelmi biztonsági szakértővel erősítette meg csapatát, aki külsős szakértőként nyújt segítséget a portálon történő esetleges visszaélések felderítésében és a csalók elleni eredményes fellépésben. A szakember április óta 10 esetben segített felderíteni a gyanús felhasználókat, a rendőrséggel karöltve eddig már 4 esetben sikerült elfogni a csalókat. A bíróság szabadságot korlátozó kényszerintézkedéseket rendelt el az elkövetőkkel szemben. Jelenleg 6 esetben fut eljárás, a szakember reményei szerint hamarosan elfogják a tetteseket.
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








