Imába foglalhatják a nők annak a német feltalálónak a nevét, akinek köszönhetően nem kell többé például órákat sorban állniuk az autópályák szélén található mosdó előtt, hiszen az eldobható, hordozható női vécébe bárhol, bármikor elvégezhetik dolgukat.
A Ladybag névre keresztelt vécé tulajdonképpen egy zacskó, amit olyan speciális anyaggal vontak be belülről, ami zselé szerű anyaggá változtatja a benne található, akár fél liter folyadékot, így az nem tud kifolyni belőle, és még a szagokat is semlegesíti. A szája kellően széles ahhoz, hogy ülve, guggolva, vagy akár állva is beletaláljon az ember.
Használható autóban, így nem kell az autópályák mentén, vagy a különféle fesztiválokon található közös vécéket igénybe venni. Elég ha elvonulunk a mosdó mögé, és ott gyorsan elvégezzük a dolgunkat - nyilatkozta a német Spiegel Online-nak a feltaláló, aki meglepő módon nő.
Egy Ladybaget egyszer lehet használni, és egy csomagban három darab található, melynek ára 11,27 euró. A piacra kerülése, vagyis tavaly október óta a forgalmazó cég számos megrendelést kapott, a világ különböző pontjairól, főként gyógyszertáraktól. Persze a vállalat célja az, hogy minden egyes autótulajdonos rendelkezzen a praktikus termékkel, ami egyedül Németországban 40 millió darabot jelent.
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








