Hobbiként indult a középiskolai szerelmespár webnapló-vezetése, mára már saját céggel büszkélkedhetnek. Sosem lehet előre tudni, kit és mikor karol fel a szerencse, persze nem árt, ha szemfülesek vagyunk, s nyitottak a változásra.
Mena és Ben Tott a dot-com lufi kipukkanásáig egy web-desinger cégnél voltak alkalmazottak, azonban ezen esemény megtörténtekor elveszítették állásukat. A rájuk szakadó szabadidőben sem voltak restek, kifejlesztettek egy szoftvert, melynek segítségével Mena egyszerűbben publikálhatta írásait saját webnaplójában.
Végül 2001 októberében a nagyközönség számára is elérhetővé tették a programot, amely olyan sikeres lett, hogy csupán az első órában közel kétszázan töltötték le. Kezdetben saját lakásukban dolgoztak, s megalapították szoftverkészítő cégüket.
Több tucat alkalmazottat vettek fel, tőkéjüket pedig kockázati tőkefinanszírozással 10 millió dollár fölé emelték. Mint utóbb kiderült, jó "lóra" tettek, ugyanis a blogok egyre népszerűbbé váltak, az általuk létrehozott program pedig iparági sztenderddé vált.
Mena a cég honlapján közzétett írásban úgy nyilatkozik, hogy ami kezdetben hobbiként funkcionált, az mára már teljes munkaidős állás heti 70 munkaórával. A pár nem bánhatja ezt, hiszen azóta már egyéb blogokkal kapcsolatos szoftvereket is elindítottak. Jelenlegi stratégiájuk lendületbe hozni a céget a blogokkal kapcsolatos egyéb, változatos alkalmazások kidolgozásával.
A zárkózott kamaszok ventilációjában segíthet egy, a mentális jóllétet támogató új hazai mobilapp, a Healmindset, amelyben a felhasználók chaten, anonim módon kaphatna támogatást.
Bár a 20 ezer magyar méhész 1,2 millió méhcsaládja évente 25 ezer tonna mézet termel, Magyarországon az egy főre jutó mézfogyasztás mindössze 1 kg/év.
Újabb gasztronómiai témájú sikersztori a Brancsnál: közösségi előfinanszírozásból nyithatja meg főzelékbárját az ötletgazda Szatmári Ferenc, azaz Főzelékes Feri.
Október a figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar, azaz az ADHD rendellenesség tudatosításának hónapja, amiben Magyarországon az iskoláskorú gyerekek 8-10 százaléka érintett.
-
A Black Friday után itt a Green Friday: mutatjuk, milyen akciók várnak
A túlfogyasztásra hívja fel a figyelmet a Mastercard kampánya.
-
Karácsonyi készülődés a PENNY-vel (x)
Szívhez szóló videóval is köszönti a vásárlókat az üzletlánc
- Ingyenessé tenné a közlekedést minden 14 év alatti és a fogyatékkal élők számára is a kormány - a nap hírei
- Petr Pavel: nem számít, ha „irritáló tényező” lett Ukrajna támogatása
- Stockholmban mutatta be tudományos eredményeit Karikó Katalin
- Az ENSZ szerint hamarosan újabb átkelő nyílhat a Gázai övezet felé
- Január elsejétől 81 kórház üzemeltetését veszi át a KEF – minőségjavulást remélnek
- Meggyújtották az első hanukagyertyát a Nyugati téren
Agrárszektor Konferencia 2023
Sustainable World 2023
Mi lesz veled magyar élelmiszer?


