A Népszabadság értesülései szerint már elkészült a közlekedési minisztérium azon jogszabálytervezete, amely megszűntetné az integrált műszaki vizsgát, vagyis a jövőben csak az autók adásvételénél lenne kötelező az eredetiségvizsgálat.
A Közlekedési, Hírközlési és Energiaügyi Minisztérium (KHEM) szándékai szerint a a jövőben tehát csak az autósok kérésére végeznék el a műszaki vizsga keretében a járművek eredetiségvizsgálatát, egyébként csak az adásvételnél lenne kötelező.
Ezzel azok a 2006 után vásárolt autóval közlekedők járnak jól, akik még nem végeztették el az eredetiségvizsgálatot, nekik ugyanis a mostani szabályok szerint következő műszaki vizsgán közel húszezer forintért kötelezően elvégeznék az eredetiségvizsgálatot.
A lap információi szerint a hatályos szabályozás megváltoztatásával az Igazságügyi és Rendészeti Minisztérium (IRM) nem ért egyet.
Az ügynek vannak vesztesei is, többek között azok az eredetiségvizsgáló nagyvállalkozók, akiket a 2007-ben bevezetett integrált vizsgálattal kezdtek el kiszorítani a piacról. Az idén az állam már közvetlenül szerződött a vizsgáztatóhelyekkel, így a fővállalkozó társaságok lényegében kiszorultak az eredetiségvizsgálati piacról.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








