A korábban bejelentett tervekkel összhangban a Telekom júliusban megkezdte mobilinternet-hálózatának modernizációját a budapesti metró vonalain is - tájékoztat csütörtöki közleményében a távközlési vállalat.
A felújítás és a cellák bekapcsolása szakaszosan történik, így a T-Mobile ügyfelei számára fokozatosan válik elérhetővé a korábbinál lényegesen gyorsabb 3G/HSPA+ alapú mobilinternet szolgáltatás. A modernizáció az M3 vonalon kezdődött, itt a Kálvin tér és a Lehel tér állomások között már be is fejeződött a régi technológia újabbra cserélése. A második fázisban az M1 vonalán modernizálták a hálózatot, s ennek eredményeképpen jelenleg már 3G-vel mobilnetezhetnek a T-Mobile ügyfelei a budapesti M1 metróvonal teljes hosszán és az M3 belvárosi szakaszán. A tervek szerint őszre befejeződik a teljes M1/M2/M3 metróhálózat lefedése.
A 3G/HSPA+ lefedettség kiterjesztése mellett a 4G/LTE hálózat fejlesztése is zajlik. A T-Mobile a nyár során Budapest agglomerációjába is elviszi az új generációs, 4G/LTE alapú mobilinternet szolgáltatást, és folytatódik Budapest lefedése is. Jelenleg kültéren Budapest lakosságának 98 százaléka számára elérhető a 4G/LTE szolgáltatás, a vidéki városok közül pedig már Siófok, Keszthely, Hévíz, Debrecen, Győr, Kecskemét és Szombathely városok nagy részén is.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


