Nemcsak a belvárosban szaladtak el az árak: a Városliget mellett is turistákra szabott összegekkel találkozni a karácsonyi vásárban.
Tegnap este hullt le a lepel a legújabb iPhone-okról, amiket holnaptól tudunk előrendelni és hivatalosan szeptember közepén kerülnek majd a boltokba. Mutatjuk, hogy mit kell tudni az új Apple készülékről, az iPhone 14-ről.
Szeptember 7-én este jelentette be az Apple, hogy az új iPhone 14 szeptember 9-én két órától már előrendelhető annak, aki nem tud várni, míg a készülék hivatalosan szeptember 16-án fog a boltokba kerülni.
Az iPhone 14 Plusra már egy kicsit tovább kell várnunk, hiszen október 7-től lehet majd megvásárolni. Mutatjuk, hogy mennyibe fognak kerülni az egyes készülékek:
- iPhone 14 (128 GB): 449 990 Ft
- iPhone 14 (256 GB): 509 990 Ft
- iPhone 14 (512 GB): 629 990 Ft
- iPhone 14 Plus (128 GB): 499 990 Ft
- iPhone 14 Plus (256 GB): 559 990 Ft
- iPhone 14 Plus (512 GB): 679 990 Ft
- iPhone 14 Pro (128 GB): 569 990 Ft
- iPhone 14 Pro (256 GB): 629 990 Ft
- iPhone 14 Pro (512 GB): 749 990 Ft
- iPhone 14 Pro (1 TB): 869 990 Ft
- iPhone 14 Pro Max (128 GB): 629 990 Ft
- iPhone 14 Pro Max (256 GB): 689 990 Ft
- iPhone 14 Pro Max (512 GB): 809 990 Ft
- iPhone 14 Pro Max (1 TB): 929 990 Ft
Érdekesség azonban, hogy az új készülék megjelenésével a legtöbbször az előző generációs telefonok olcsóbbak lesznek, azonban ahogyan a Telex is kiszúrta idén ez másként történt. Idén azok jártak jól, akik nem tudták megvárni az új készülékek bejelentését, ugyanis itthon tegnap 55 ezer forinttal lettek drágábbak az iPhone 13 készülékek. Annak ellenére is, hogy Amerikában 50-100 dollárral csökkentek az árak.
Az Apple árfolyamának mindenesetre jót tett a tegnapi bemutató, az elmúlt hetek lejtmenete után ugyanis elkezdett erősödni a jegyzés. Árfolyamoldalunk adatai szerint jelenleg 156 dollárnál jár az Apple árfolyama, de messze van még az augusztus közepén mért 175 dolláros, pláne a januárban mért 182 dolláros jegyzés.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








