Ha a 2000-es évek elején digitális fényképezőgépet használtál, jó eséllyel mára egész életfejezeteid tűntek el.
Új szolgáltatásokkal bővítette a Magyar Államkincstár okostelefonon keresztül elérhető állampapír-forgalmazási csatornáját, a MobilKincstárt péntektől.
A kincstár közleményében emlékeztetett: tavaly decemberben indították el a MobilKincstárt, amelynek segítségével az ügyfelek hely és idő kötöttség nélkül intézhetik értékpapírszámláikat érintő ügyeiket.
A szolgáltatás bővítésével az ügyfelek az értékpapírok vételét, illetve jegyzését bankkártyás fizetéssel vagy banki átutalással is rendezhetik, valamint pénz kiutalását is kezdeményezhetik az általuk megadott bankszámlaszámra, napi 100 ezer forintos vagy 300 eurós keretig. Az utalási limit egy számlára vonatkozik, tehát több számla esetén nő az elutalható összeg.
Rögzíteni lehet emellett azokat a bankszámlaszámokat, amelyekre esetenként vagy rendszeresen utalnak, és rendelkezni lehet az aktuális kamat- és tőkekifizetések módjáról is.
A kincstár felhívta a figyelmet arra is, hogy az ügyfeleknek lehetőségük van szerződés megkötése nélkül is szűkebb szolgáltatások igénybevételére, illetve az alkalmazás megismerésére.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A nem regisztrált ügyfelek megnézhetik az állampapír-árfolyamokat, és ezeket grafikusan is megjeleníthetik. Az állampapír-forgalmazó ügyfélszolgálatok térképes lekérdezése mellett aktuális híreket és információkat kaphatnak az állampapír-forgalmazással kapcsolatban.
A MobilKincstár szolgáltatás kizárólag iOS és Android operációs rendszerrel működő mobiltelefonokon keresztül érhető el. A technikai és egyéb részletekről a Magyar Államkincstár honlapja - www.allamkincstar.gov.hu - nyújt bővebb felvilágosítást.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








