Országszerte jelentős fennakadások tapasztalhatók a One mobilinternetes és vezetékes internetes szolgáltatásaiban.
Egyre népszerűbb az internetes kereskedelem, a webshopok száma is gyorsabban növekedhet. Ezzel együtt azonban egyre több a csaló is, aki kihasználja, hogy a cégeknek nincs pénze saját honlapra vagy webáruházra.
Egyre többen vásárolnak az interneten, ám egy augusztusi kutatás eredményei szerint a kis- és középvállalkozások mindössze 17 százaléka rendelkezik webáruházzal. Az Országos Kereskedelmi Szövetség főtitkára, Vámos György szerint a bővülő piac a webáruházak számának növekedésével jár majd. Nem könnyű azonban egy valóban működő webshopra szert tenni, ugyanis sokaknak nincs rá pénze, amit a csalók ki is használnak.
A webaruhazkeszites-web.hu cikke szerint az ingyenes vagy nagyon olcsó weblap- vagy webáruház-készítést kínálók nagy része csaló, aki vagy silány munkát ad ki a kezéből, vagy nem biztosít a megrendelőnek hozzáférést a webshop üzemeltetéséhez, ő maga pedig csak horribilis áron vállalja azt. Szintén előfordul, hogy a honlapkészítés és -üzemeltetés ingyenes, de a készítő teletűzdeli az oldalt reklámokkal.
Gyakori az is, hogy az átadás után a fejlesztő hirtelen elérhetetlenné válik, így az ügyfél nem tud módosítást vagy segítséget kérni. A feltűnően olcsó webáruházak funkciói általában korlátozottak, az ügyfél nem tud annyi kategóriát létrehozni vagy terméket feltölteni, amennyit szeretne. Ám a visszaélések ellenére a statisztikák szerint még mindig havi ezerháromszázan keresnek rá a "webáruház ingyen" kifejezésre.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








