Az iPhone és a Samsung telefonok között jelentős különbség van a gyártási helyszínek tekintetében, ami a jelenlegi kereskedelmi feszültségek közepette különösen fontossá vált.
Egyre népszerűbb az internetes kereskedelem, a webshopok száma is gyorsabban növekedhet. Ezzel együtt azonban egyre több a csaló is, aki kihasználja, hogy a cégeknek nincs pénze saját honlapra vagy webáruházra.
Egyre többen vásárolnak az interneten, ám egy augusztusi kutatás eredményei szerint a kis- és középvállalkozások mindössze 17 százaléka rendelkezik webáruházzal. Az Országos Kereskedelmi Szövetség főtitkára, Vámos György szerint a bővülő piac a webáruházak számának növekedésével jár majd. Nem könnyű azonban egy valóban működő webshopra szert tenni, ugyanis sokaknak nincs rá pénze, amit a csalók ki is használnak.
A webaruhazkeszites-web.hu cikke szerint az ingyenes vagy nagyon olcsó weblap- vagy webáruház-készítést kínálók nagy része csaló, aki vagy silány munkát ad ki a kezéből, vagy nem biztosít a megrendelőnek hozzáférést a webshop üzemeltetéséhez, ő maga pedig csak horribilis áron vállalja azt. Szintén előfordul, hogy a honlapkészítés és -üzemeltetés ingyenes, de a készítő teletűzdeli az oldalt reklámokkal.
Gyakori az is, hogy az átadás után a fejlesztő hirtelen elérhetetlenné válik, így az ügyfél nem tud módosítást vagy segítséget kérni. A feltűnően olcsó webáruházak funkciói általában korlátozottak, az ügyfél nem tud annyi kategóriát létrehozni vagy terméket feltölteni, amennyit szeretne. Ám a visszaélések ellenére a statisztikák szerint még mindig havi ezerháromszázan keresnek rá a "webáruház ingyen" kifejezésre.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A fiatalok vállalkozásindítását ösztönzi az OTP Bank új pályázata
OTP Junior Piacralépők címmel vállalkozói versenyt hirdetnek fiatalok számára.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


