A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít azoknak az ügyfeleknek, akik nem korlátlan adatcsomaggal rendelkeznek.
Egyre népszerűbb az internetes kereskedelem, a webshopok száma is gyorsabban növekedhet. Ezzel együtt azonban egyre több a csaló is, aki kihasználja, hogy a cégeknek nincs pénze saját honlapra vagy webáruházra.
Egyre többen vásárolnak az interneten, ám egy augusztusi kutatás eredményei szerint a kis- és középvállalkozások mindössze 17 százaléka rendelkezik webáruházzal. Az Országos Kereskedelmi Szövetség főtitkára, Vámos György szerint a bővülő piac a webáruházak számának növekedésével jár majd. Nem könnyű azonban egy valóban működő webshopra szert tenni, ugyanis sokaknak nincs rá pénze, amit a csalók ki is használnak.
A webaruhazkeszites-web.hu cikke szerint az ingyenes vagy nagyon olcsó weblap- vagy webáruház-készítést kínálók nagy része csaló, aki vagy silány munkát ad ki a kezéből, vagy nem biztosít a megrendelőnek hozzáférést a webshop üzemeltetéséhez, ő maga pedig csak horribilis áron vállalja azt. Szintén előfordul, hogy a honlapkészítés és -üzemeltetés ingyenes, de a készítő teletűzdeli az oldalt reklámokkal.
Gyakori az is, hogy az átadás után a fejlesztő hirtelen elérhetetlenné válik, így az ügyfél nem tud módosítást vagy segítséget kérni. A feltűnően olcsó webáruházak funkciói általában korlátozottak, az ügyfél nem tud annyi kategóriát létrehozni vagy terméket feltölteni, amennyit szeretne. Ám a visszaélések ellenére a statisztikák szerint még mindig havi ezerháromszázan keresnek rá a "webáruház ingyen" kifejezésre.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








