A saját testét laboratóriumi projektté alakító Bryan Johnson most új célt jelentett be: szerinte 2039-re valósággá válhat az emberi halhatatlanság.
A nyolcszorost megközelítő különbség is tapasztalható a mobilszolgáltatók átlagos percdíjai között az Európai Unió tagállamaiban - ismertette kedden egy friss felmérés eredményét az Európai Bizottság.
A mobiltelefonálás Litvániában a legolcsóbb, ahol átlagosan 1,9 centet kell fizetni egy perc beszélgetésért, míg Hollandiában a legmagasabbak a percdíjak, ahol átlagosan 14,7 centbe, a litván ár 7,74-szeresébe kerül átlagosan egyetlen percnyi mobiltelefonálás.
Neelie Kroes, az Európai Bizottság digitális területért felelős alelnöke ezzel kapcsolatban arra az álláspontra helyezkedett, hogy ha Európa azt akarja, hogy egyes részei kapcsolatban álljanak egymással, akkor a piac további egységesítésére van szükség, mert a számok azt bizonyítják, hogy a 28 részre osztott piac nem szolgálja úgy a fogyasztók érdekeit, mint egy valódi egységes piac. Brüsszel szerint a csaknem nyolcszoros árkülönbségek nem magyarázhatók sem minőségi eltérésekkel, sem a szolgáltatás országonként eltérő költségeivel, sem a tagállamok vásárlóerejében tetten érhető különbségekkel.
A felmérésből az is kiderül, hogy a mobil percdíjak uniós átlaga 9,1 eurócent, Magyarországon pedig ennek kevesebb mint kétharmadába, 6 centbe kerül átlagosan egy perc telefonálás.
A mobiltarifák terén tapasztalható óriási különbségeket a bizottság közleménye azzal állítja szembe, hogy 1 liter tej például sehol sem kerül többe vagy kevesebbe 69 vagy 99 centnél, s különbség csak 43 százalékos.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








