A tévéműsort 2025-ben már alig böngészi valaki, pedig sok kínlódást meg lehet spórolni, ha előre tudjuk, mikor mire érdemes odakapcsolni.
Itt vannak a legfrissebb hírek a készülő Harry Potter-sorozatról: ennek sok rajongó fog örülni
Francesca Gardiner lesz a showrunner és az egyik executive producer, Mark Mylod pedig executive producerként és több epizód rendezőjeként vesz részt az HBO saját gyártású sorozatának elkészítésében - közölte a Warner Bros. A jelenleg fejlesztés alatt álló új sorozat a Max - leánykori nevén HBO Max, még korábban HBO GO - egyre kiterjedtebb, globális platformján lesz elérhető.
Az HBO a Warner Bros. Televisionnel együttműködésben Francesca Gardinert (aki dolgozott az HBO Utódlásán, Az Úr sötét anyagain és a Megszállottak viadalán) választotta a hamarosan készülő, eredeti Harry Potter-sorozat showrunnerének és executive producerének, Mark Mylodot (aki dolgozott az HBO Utódlásán, a Trónok harcán és a The Last of Uson) pedig executive producernek és több epizód rendezőjének. A jelenleg fejlesztés alatt álló új sorozat a Max egyre kiterjedtebb, globális platformján lesz elérhető.
Amit már eddig tudunk: A sorozat az executive producerként közreműködő J. K. Rowling nagy szeretetnek örvendő Harry Potter-könyvsorozatának hű adaptációja lesz. Új szereplőgárdával szólítja majd meg a rajongók új generációját, tele lesz fantasztikummal és azokkal a kedvelt figurákkal, akiket a Harry Potter-rajongók már több mint huszonöt éve imádnak. Minden évad világszerte új rajongókhoz viszi majd el Harry Pottert és hihetetlen kalandjait, miközben az immár klasszikussá vált eredeti filmek a franchise középpontjában maradnak, és továbbra is világszerte elérhetők lesznek.
A sorozat írója és executive producere Francesca Gardiner. Mark Mylod executive producerként és a sorozat több epizódjának rendezőjeként működik közre. A sorozatot az HBO gyártja a Brontë Film és TV-vel, illetve a Warner Bros. Televisionnel együttműködésben. A sorozat további executive producerei: J. K. Rowling, Neil Blair, Ruth Kenley-Letts a Brontë Film és TV részéről, illetve David Heyman a Heyday Films részéről.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








