Az HBO kínálatában dráma, fantasy és dokumentumsorozat is lesz, bőven lesz mit nézni a következő évben - sok nagyon várt darabot már január elején.
200 ezer háztartással kevesebben használták 2022 első negyedévében a Netflixet, emiatt a streamingforradalmat elindító cégnél radikális változásokat terveznek a hírek szerint. De miért szállingóznak el az előfizetők a Netflixről? - a Telex pénteken hosszú elemzésben járt utána.
A Netflix feliratkozóinak csökkenését a cég sokféleképpen magyarázza. Szerintük részben annak köszönhető, hogy sok országban megemelték az előfizetői díjat (a januári áremelés után Kanadában és az Egyesült Államokban 600 ezer előfizetést szüntettek meg), illetve kiszálltak az orosz piacról az ukrán háború miatt, ezzel 700 ezer fizető felhasználót elveszítve. És itt még nincs vége, ugyanis a cég a részvényeseit már előre figyelmeztette, hogy júliusig újabb kétmillió előfizetőt veszíthet a szolgáltató. Az elszivárgó felhasználók a Netflix szerint annak is köszönhetők, hogy rengetegen osztják meg másokkal a jelszavukat, ráadásul annyira megerősödött a konkurencia, hogy ez is komoly lemorzsolódást okoz.
Március óta Latin-Amerika egyes országaiban (Chile, Costa Rica, Peru) csak úgy adhat hozzá valaki új profilt a Netflix-előfizetéséhez, ha külön fizet érte. Két plusz profilt lehet így hozzáadni, ennek pedig 2-3 dollár körül mozog a havi ára.
Hazánkban Netflixnek több év előnye volt a piacon, ahol az akkor még nagyon más üzleti tervvel működő HBO volt az egyetlen komoly konkurensük. Most, 2022-ben viszont eljutottunk oda, hogy hamarosan a magyar emberek is hat különböző streamingszolgáltató közül válogathatnak.
A hat nagy (Apple TV+, Disney+, Netflix, Amazon Prime Video, Paramount+, HBO Max) közül a Disney+ idén Magyarországon is elérhetővé válik hamarosan, egyedül a Paramount+ megjelenésére kell várni itthon, valószínűleg arra sem sokáig.
2022-re egyre jobban kezd látszódni, hogy annyira feljött a konkurencia a Netflix nyakára, hogy a felhasználók is eljutottak oda, hogy most már bizony választani kell. És ha csak szimplán az árakat nézzük, a Netflix nem éppen a legkedvezőbb opció, ez látszik a magyarországi havi előfizetői díjakon is:
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
- Netflix: 4490 Ft
- HBO Max: 2390 Ft (korábbi HBO Go-előfizetőknek ez az összeg mindössze 1590 Ft havonta)
- Amazon Prime Videó: 1790 Ft (első hónap mindössze 890 Ft)
- Apple TV+: 1890 Ft
Bármi is lesz, a Netflixnek egyszer valamilyen irányba el kell indulnia. Vagy felvásárolni a konkurenciából valakit, vagy legalább saját stúdiót venni a megmaradtak közül, mert a riválisok annyi pénzt költenek tartalomra, amivel a Netflix egyre nehezebben tudja tartani a tempót - foglalja össze a lap a Netflix helyzetét.
Rendkívüli! Jön a Szilveszteri Szuperlottó: 7 milliárd forint lesz a főnyeremény, ilyen még nem volt
A Szerencsejáték Zrt. az Ötöslottóra építve különleges nyereményjátékot hirdet meg 2025 végére.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








