Az Év Egyeteme az innovativitás kategóriájában a Szegedi Tudományegyetem lett 2025-ben.

Egyre népszerűbb a reggeli és az ebéd "összevonásából" született étkezési forma, és erre a magyar vendéglátósok is reagáltak.
Az angol breakfast és lunch szó összeolvadásából alkotott brunch szó nem véletlenül honosodott meg a magyarban, hiszen a "késői villásreggeli" is meglehetősen körülményes kifejezés. Hívjuk bárhogy is, a reggeli és az ebéd légyottjából született hétvégi intézmény egyre nagyobb sláger, már vidéken is - erről ír cikkben a HelloVidék.
A brunch elnevezést Guy Beringer angol író használta először a 19. század végén, aki egy napilapban tört lándzsát a vasárnapi brunch meghonosítása mellett. Inspirációként nagy valószínűséggel egy kiadós másnaposság szolgálhatott.
Beringer a szombati dínom-dánomot követő vasárnapi gyógyírként is szolgáló falatozás alkalmával nem az angol konyha vaskos klasszikusaival akarta megtölteni a gyomrát. Inkább kifinomultabb módszerekkel szerette volna másnaposságát kúrálni: kávéval, teával, lekvárral, péksüteményekkel indítani, majd fokozatosan jutni el a laktatóbb, nehezebb ételekig.
Ha kíváncsi vagy, hol találhatod a magyar vidéki városokban a legjobb helyeket, ahol bruncholni tudsz, akkor olvasd el a HelloVidék cikkét IDE KATTINTVA!
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


