Putyin még évekig képes finanszírozni az ukrajnai háborút az orosz gazdaság stagnálása ellenére is.
Szerdán 16 óráig még kérhetik a külképviseleti névjegyzékbe jelentkezett választópolgárok, hogy töröljék őket a külképviseleti névjegyzékből, mert mégis Magyarországon kívánnak szavazni az európai parlamenti (EP) képviselők választásán.
Azok a magyarországi lakcímmel rendelkező magyar állampolgárok, akik az európai parlamenti (EP-) képviselők választásának idején nem tartózkodnak Magyarországon, kérhették felvételüket a külképviseleti névjegyzékbe, hogy szavazatukat Magyarország 147 nagykövetségén, illetve konzulátusának egyikén adhassák le.
Aki azonban meggondolja magát, és mégis Magyarországon szavazna, június 5-én 16 óráig kérheti, hogy töröljék a névjegyzékből.
A Nemzeti Választási Iroda szombati adatai szerint 21 517-en kérték felvételüket a külképviseleti névjegyzékbe, amelyben a szerda reggeli adatok szerint 21 484-en szerepelnek.
A választásokkal kapcsolatos tudnivalókat korábban itt ismertettük, ahogyan már arról is beszámoltunk itt a Pénzcentrumon, hogy a választások közeledtével az Európai Bizottság egyre szigorúbban ellenőrizte, hogy a Meta eleget tesz-e az EU digitális szolgáltatásokra vonatkozó szigorú szabályainak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








