Karácsonyi menü ötletek: hagyományos, egyszerű, bonyolult és diétás karácsonyi ételek mindenkinek, aki még nem tudja, mit főzzön karácsonyra. Nálatok mi lesz a menü?
Hamarosan 1,2 millió magyar háztartásban más lesz a gázszolgáltató, a TIGÁZ ügyfeleit a FŐGÁZ veszi át.
A FŐGÁZ sikeresen lezárta az E.ON hatszázezer fogyasztójának átvételi folyamatát és a fűtési szezon végeztével megkezdte a felkészülést a következő téli időszakra. A társaság ezzel párhuzamosan folytatja a TIGÁZ fogyasztók átvételét előkészítő munkákat. A nemzeti közműszolgáltatás társaságai jelenleg már 2,2 millió lakossági fogyasztó ellátását biztosítják, míg év végére már a teljes hazai lakosság földgázszolgáltatását fogják szavatolni. A fogyasztók ilyen nagymértékű átvételére még nem volt példa hazánkban, ezért előfordulhatnak átmeneti fennakadások.
Az E.ON lakossági fogyasztói átvételi folyamatának sikeres befejezését követően a FŐGÁZ az ennek során szerzett tapasztalatokat felhasználva már a TIGÁZ Zrt. 1,2 millió lakossági fogyasztójának átvételére koncentrál. A folyamat az előre fizetős mérővel rendelkező fogyasztók átszerződésével már megkezdődött és így legkésőbb október 1-jétől a nemzeti közműszolgáltatási rendszerben működő társaságok látják majd el a teljes hazai lakosságot. Azon lakossági fogyasztóknak, akik kis és középvállalkozásokat vezetnek, a FŐGÁZ lehetőséget biztosít arra is, hogy cégük partnerének is a FŐGÁZ-t választva, egy szolgáltatónál, gyorsan, biztonságosan intézzék ügyeiket, az ebből adódó szinergiában rejlő lehetőséget egyre többen használják ki.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








