A németeknek közel fele venné szívesen, ha Németországban ismét a márka lenne a fizetőeszköz - derül ki a Focus hírmagazinban közzétett felmérésből.
Az Emnid közvéleménykutató felmérése szerint a mintegy ezer megkérdezett 47 százaléka szeretné viszontlátni a márkát, 50 százalék viszont hűséges az euróhoz.
A válaszok feldolgozásakor a szakemberek azt találták, hogy a "márkafüggők" inkább a pártszimpátiájukat gyakran váltogatók köréből kerülnek ki, arányuk mintegy 60 százalék. Az eurót kedvelők többsége - ugyancsak 60 százalék - a Zöldeket támogatja.
A német márka 1948-tól volt Németország törvényes fizetőeszköze az euró 2001-ben történt bevezetéséig.
A pandémia alatt megugrott a szobanövények, és kertészeti eszközök iránti kereslet, 2020-ban a szobanövények tekintetében 8%-os emelkedést észleltek a piaci szereplők.
Szinte semmi sem fejleszti olyan gyorsan és hatékonyan a legkisebbek agyát, mint a társasjáték.
Drágulnak az ingatlanok, emelkednek a hitelkamatok: ez pedig szinte egyenes út a lakhatási válsághoz. Nálunk is működhet az, ahogy az USA-ban megoldották?
A Kickstarternek és az Indiegogonak hála a közösségi finanszírozási forma évek óta világszerte népszerű és most megérkezett Magyarországra is, a Brancs formájában
-
Szakképzett és megbízható mester csak néhány kattintásnyira Öntől! (x)
Otthonfelújítást tervez? Felejtse el a stresszt! Küldjön keresletet és válasszon a több mint 5.000 különböző építőipari vállalkozó közül.
- Háborús veszélyhelyzetet jelentett be Orbán Viktor
- Ukrán tanácsadó: ez a háború végéhez vezető legrövidebb út
- Orbán Viktor: ne kerüljön napirendre a szankciós csomag a csúcson
- Itt újra megnézheti a miniszterek parlamenti bemutatását
- Jens Stoltenberg: a szabadság fontosabb a szabadkereskedelemnél
- Orbán Viktor rendkívüli bejelentést tesz
Külföldi piacra lépés 2022
Tiszaújváros – Kelet-magyarországi Gazdasági Fórum 2022


