A minisztérium hangsúlyozta, hogy az ideiglenes ellenjavallattal rendelkező páciensek továbbra is várakozó betegként szerepelnek a rendszerben.

Az Európai Bizottság Egészségügyi és Élelmiszerbiztonsági Főigazgatósága fiataloknak szóló kampányt indít, hogy felhívja a figyelmet korunk egyik legnagyobb egészségügyi problémájára, az antimikrobiális rezisztenciára (AMR).
Az AMR korunk egyik legnagyobb egészségügyi veszélye és egyre növekvő problémája, amely 2050-ig évente mintegy 10 millió ember halálához vezethet.
Az Európai Bizottság Egészségügyi és Élelmiszerbiztonsági Főigazgatósága (DG SANTE) kampányának keretében egy új, Fortnite-alapú videojáték hívja fel a tinédzserek figyelmét a problémára: az ONLY UP: Beat the Bug című játékban a játékosok „szuperhősökké” válnak, akiknek az a feladatuk, hogy megmentsék a világot a „szuperbaktériumoktól”.
A csúcstechnológiás, akciódús játék a szórakoztatás mellett elmagyarázza a játékosoknak az antibiotikumok ésszerű használatát, a jó és rossz baktériumok közti különbségeket, valamint azt is, hogy az antibiotikumok miért hatástalanok a közönséges megfázások és vírusok ellen.
A játék november 2-án jelenik meg, és elsősorban Spanyolország, Görögország, Ciprus, Magyarország, Románia és Bulgária közönségét célozza meg. Célja, hogy már a tizenévesek is tisztában legyenek a témával. A kampány 2024. december elejéig zajlik, és egy videojátékot, oktatási anyagokat, valamint a tanároknak és szülőknek szóló, átfogó segédanyagot tartalmaz az erre a célra létrehozott weboldalon.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Kiderült, hogy melyik a magyarok kedvenc húsfajtája
A baromfihúsok a legnépszerűbbek a Lidl magyar vásárlóinak körében - derül ki az áruházlánc közleményéből.
-
Jövőépítés pénzügyi stressz nélkül – Így segít a Fundamenta valóra váltani a lakásálmokat (x)
Ismét mozgásba lendült a lakáspiac, a lakhatás kérdése aktuálisabb, mint valaha. Az ingatlanárak az egekbe járnak, mi lehet mégis a megoldás?
-
Húsvét előtti kuponnapok a SPAR üzletekben! (x)
Eljött a húsvéti készülődés ideje, vedd Te is az irányt a legközelebbi SPAR vagy INTERSPAR áruház felé, ahol akár 20-60 százalékos kedvezmények, valamint két darab 20%-os kedvezményre jogosító Joker kupon is vár rád 2025. április 3. és 15. között.
-
Harmadszorra is a Gránit Bank lett Magyarország leggyorsabban növekvő digitális bankja (x)
Sorozatban a harmadik alkalommal ítélte a Gránit Banknak a „Leggyorsabban Növekvő Digitális Bank Magyarországon” díjat a neves brit pénzügyi szaklap, a Global Banking and Finance Review magazin.
Green Transition & ESG 2025
AI in Business 2025
Biztosítás 2025


