Vasárnap kezdődik a csillagászati tél, a napforduló 16 óra 3 perckor lesz
A legfrissebb Magyar Közlönyben jelent meg a Kormány határozat a Széchenyi Turisztikai Kártya Programról, aminek célja a hazai turizmus, illetve vendéglátás ágazatban működő mikro-, kis- és középvállalkozások megsegítése.
Friss kormányhatározat születette a Széchenyi Turisztikai Kártya Programról, ami a hazai turizmus, illetve vendéglátás ágazatban működő mikro-, kis- és középvállalkozások megsegítésére jött létre. A Magyar Közlönyben megjelentek szerint,
a Széchenyi Turisztikai Kártya Program keretében nyújtott hitelekhez kamattámogatást, kezelési költségtámogatást, kezességi díjtámogatást és egyéb, pénzügyi intézmény által megelőlegezett költségtámogatást biztosít, amelyet úgy kell meghatározni, hogy a vállalkozók által fizetett nettó hiteldíj (nettó ügyleti kamat, nettó kezelési költség, készfizető kezességvállalás nettó díja és egyéb pénzügyi intézmény által megelőlegezett költség) nem haladhatja meg a 0 százalékot.
A határozat feladatokat is oszt kormánytagoknak, így például felhívja az innovációért és technológiáért felelős minisztert, hogy tegye meg a szükséges intézkedéseket a Magyar Turisztikai Ügynökség Zártkörűen Működő Részvénytársaság és a KAVOSZ Pénzügyi Szolgáltatásokat Közvetítő Zártkörűen Működő Részvénytársaság bevonásával a Széchenyi Kártya Programon belül a Széchenyi Turisztikai Kártya Program részletes feltételeinek kidolgozása. Továbbá a kapcsolódó kamattámogatás, kezelési költségtámogatás, kezességi díjtámogatás és egyéb, pénzügyi intézmény által megelőlegezett költségtámogatás biztosításához szükséges feltételrendszer megteremtése érdekében azonnali hatállyal.
Ezen felül megszólítja a pénzügyminisztert is, hogy az gondoskodjon 1 480 000 000 forint összegű többletforrás biztosításáról, szintén azonnali hatállyal. Továbbá a határozat felhívja a pénzügyminisztert, hogy az innovációért és technológiáért felelős miniszter bevonásával gondoskodjon a gazdaságfejlesztést szolgáló feladatok finanszírozásához 2021. évben szükséges többletforrás, de legfeljebb 4 680 000 000 forint biztosításáról. Továbbá, a pénzügyminiszternek gondoskodnia kell a hitelek támogatásának finanszírozásához szükséges költségvetési források rendelkezésre állásáról a 2022-2024. közötti időszakban.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








