Több mint ezer, ismert sportmárkák és külföldi klubcsapatok logójával ellátott hamis terméket találtak a pénzügyőrök egy vállalkozás székhelyén.
A már több, mint 50 ezer embert számláló Miutcánk közösségi oldal célja, hogy megmutassa, mennyire értékes a közösségek támogató ereje és a helyi szintű összefogás, a MOL Limo pedig ebben lépett velük partnerségre.
A lokális közösségépítő platform reagálva az elmúlt hetekben kialakult (járványügyi) helyzetre, egy kiterjedt, Magyarország-szerte működő szomszédi összefogást indított el és most a közösségi közlekedés egyik nagy szereplője is melléjük állt. 50 önkéntesnek lehetősége lesz 10 ezer forintos MOL Limo utalványt felhasználni idős és más, a járvány szempontjából kiemelten veszélyeztetett (pl. krónikus megbetegedésben szenvedők) szomszédok megsegítésére: bevásárlásra, gyógyszerkiváltásra lehet felhasználni.
- mondta Sáreczky Richárd, a cég ügyvezető igazgatója. A közösségépítő oldal egy plakátkampányt is indított, mely segítségével igyekeznek elérni, hogy a környékbelieket, -különösen azokat, akik nem jártasak az internet világában- még gyorsabban össze tudják kötni és a lehető legrövidebb időn belül segítséget kaphassanak azok, akik rászorulnak. A plakátot a honlapjukról és a közösségi média felületekről és appon keresztül is le lehet tölteni. Ezt követően ki lehet nyomtatni, és elérhetőség feltüntetésével kifüggeszteni a lépcsőházban; ezzel jelezve a segítő szándékot és elérve azt, hogy minél többen valóban otthon tudjanak maradni.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








