Az idei szezonban naponta és személyenként átlagosan 870 forint körül alakul a síbiztosítás díja, ami mintegy 3 százalékkal haladja majd meg az előző szezon 845...
Több mint 350 ezer 60 év feletti dolgozik - nagy részük olyan munkát végez, ami otthontól lehetetlenség ellátni.
A dolgozó 60 éven felüliek többsége olyan munkát végez, amit nem lehet otthonról ellátni, éppen ezért hiába vezeti be a koronavírus-járvány miatt egyre több cég a távmunkát, a munkaerőpiacon aktív népességen belül legnagyobb arányban minden bizonnyal azoknak kell így is bejárniuk a munkahelyükre, akiket a leginkább veszélyeztet a betegség - számol be a g7.hu.
Jelenleg Magyarországon valamivel több, mint 350 ezer embert érint ez, a KSH szerint ugyanis 2019-ben ennyi 60 évnél idősebb ember dolgozott. Többségük természetesen még azért, mert kötelező volt neki, de legalább nyolcvanezren nyugdíj mellett vállaltak munkát.
Friss hírek a koronavírusról a Pénzcentrum tematikus mellékletében - KATT!
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








