A fővárosi temetőkben drasztikusan csökken a sírhelyek újraváltási aránya: koporsós temetkezéseknél mindössze 4, urnáknál pedig 10 százalék a megújítás.
A Coca-Cola legfrissebb éves jelentése szerint, ha nem sikerül megfékezni a koronavírus járványt a világban, akkor problémákba ütközhet a cukormentes kóla gyártása. Rövidesen eltűnhet a polcokról a Light, a Zero és akár a cseresznyés kóla is!
Senki sem vitatja, hogy a koronavírus terjedésének nem csak egészségügyi, gazdasági következményei is lesznek. A kínai gazdaság visszaesése nagy hatással van a világpiacra, és a termelésre is. Néhány hét és már akár a magyar lakosság is megérezheti ennek gyakorlati hatásait.
Például a Coca-Cola üdítőitalok gyártásához szükséges kalóriamentes édesítőszereket Kínában készítik, azonban a koronavírus terjedése a termelési lánc akadozik. A kínai beszállítók csak késve tudják legyártani a Coca-Cola által rendelt édesítőszereket, ha egyáltalán sikerül. Így bekövethet, hogy az érintett üdítők gyártása teljesen leáll - írja a CNN.
A Coca-Cola idei éves jelentésében azt írta, dolgoznak az édesítőszer-hiány kezelésén, viszont hosszabb távon lehetséges, hogy nem fognak hozzájutni bizonyos összetevőkhöz megfelelő mennyiségben. Így nem csak a Light és a Zero kólától búcsúzhatnak el hamarosan a vásárló a koronavírus miatt, ha nem javul a helyzet: van néhány ízesített változat, ami cukros formában nem elérhető. Például a cseresznyés kóla.
MINDEN HÍR KORONAVÍRUS TÉMÁBAN EGY HELYEN
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Természetesen a világnak sokkal égetőbb problémákkal kell szembenéznie a koronavírus járvány miatt, mint a cukormentes kóla hiány, de ez az eset jól illusztrálja, hogy hamarosan a lakosság is érzékelni fogja, hogy a kínai helyzet nem izolált, hatással van az egész világra.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








