Egy felmérés szerint a magyarok 73 százaléka már egy átlagos munkanapon is legalább közepes mértékű stresszt él át, a karácsony előtti időszakban tovább nő a...
A következő két-három évben 35-40 milliárd forintból fejlesztenék az orvos- és egészségtudományi képzést Magyarországon, hogy vonzóbb legyen a külföldieknek - írja a Magyar Idők.
A lapnak Palkovics László felsőoktatási államtitkár azt mondta, hogy a kormány várhatóan októberben tárgyalja az erről szóló előterjesztést. Az Emberi Erőforrások Minisztériuma államtitkárának közlése szerint a tervre szánt 35-40 milliárd forintból a többi közt mindenütt úgynevezett szimulációs laborokat alakítanának ki, modern oktatási eszközöket szereznének be és korszerűsítenék a gyakorlati képzőhelyeket. Ez utóbbi azt is jelentené, hogy az eddigiek mellett újabb kórházakat, akár háziorvosi praxisokat is bevonnának az orvos- és ápolóképzésbe.
Évente a húszmilliárd forintot is meghaladja a magyarországi orvosképzésben részt vevő külföldiek által fizetett tandíj, és még egyszer ennyit költenek el az itt tanuló hallgatók. Ha 2020-ra 11 ezer fölé nő számuk, akkor évente további 6 milliárd forint plusz bevételhez juthatnak csak az intézmények, és újabb 600 új munkahely is keletkezhet.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








