Itt a friss jelentés: ilyen siralmas állapotban vannak a magyar utak 2025-ben
Az útburkolat-statisztikák kettős képet mutatnak: egyszerre nőtt a jó és a rossz értékelésű utak aránya is 2025-re.
Az útburkolat-statisztikák kettős képet mutatnak: egyszerre nőtt a jó és a rossz értékelésű utak aránya is 2025-re.
A matricaköteles úthálózat kibővül az M44-es úttal, ami Kecskemétet köti össze Békéscsabával. Fizetős lesz az M85-ös utolsó, Soprontól az osztrák határig vezető szakasza is.
Valóban olyan szörnyű állapotban vannak a magyar közutak, mint amilyennek a közlekedők érzik?
Idén nem bővül tovább a hazai gyorsforgalmi úthálózat, a folyamatban lévő beruházások 2024-ben és 2025-ben fejeződnek be a tervek szerint. Viszont rengeteg felújítás folyik országszerte.
Az építési és közlekedési miniszter azonnali határidővel közbeszerzéseket írhat ki három olyan állami nagyberuházásra, amelynek elindítását eddig zárolta a kormány..
Átfogó útfejlesztési csomagot tett közzé a Magyar Közút Nonprofit Zrt. A Közbeszerzési Hatóság oldalán megjelent hirdetményben 7 régióban 62 útfelújítást részleteznek.
Legalább 1000 kilométer út épül.
Nagyszabású átépítések zajlanak.
Ezért nem érzékelünk javulást.
Több mint ötezer ötszáz kilométer hosszan újítottak fel utakat 2010 óta.