2 °C Budapest
Businessman working on phone cimlapi

Hol itt a digitális fejlődés? Nem szabadulnak a magyarok egykönnyen a személyes ügyintézéstől

2021. október 8. 16:22

A vagyonbiztosítási károk több mint 80%-a, a gépjárműkárok több, mint 50%-a az online kárbejelentő felületen keresztül érkezik be az egyik hazai biztosítóhoz. A szakértők azonban arra figyelmeztettek, hogy az elektronikus megoldások térnyerése mellett bizonyos komplex esetekben továbbra is fontos a személyes jelenlét a pénzügyekben. 

Világszerte egyre nagyobb az igény arra, hogy az okostelefonon keresztül minél több, banki- és nem banki szolgáltatás legyen elérhető. A gyors és hatékony megoldások, hogy az elejétől a végéig lehessen automatizálni egy-egy folyamatot pedig a jövőben egyre inkább a mesterséges- és emberi intelligencia szoros kapcsolatának eredménye lesz. A K&H is egyre több megoldást biztosít az okostelefonokon keresztül, biztosítási területen is.

A mobilbankban már a legnépszerűbb biztosítások is elérhetőek. “Utas-, lakás- és kötelező felelősségbiztosítás is elérhető a mobilbankon keresztül, de egyre többen használják ki a hitelfedezeti biztosítás lehetőségét is a mobiljukon” - mondta el Kaszab Attila, a K&H Biztosító vezérigazgató-helyettese és nem életbiztosításokért felelős vezetője.

Az utóbbi évek innovációinak köszönhetően ma már ott tartunk, hogy 480 ezren használják rutinszerűen a mobilbankot. Mindemellett az okostelefonos fizetés is rendkívül népszerű

- mondta Németh Balázs, innovációkért felelő vezető, aki hozzátette: "Úgy gondoljuk, hogy ezeket a fejlesztéseket mind úgy érdemes végeznünk, hogy tudjuk, a mesterséges- és emberi intelligencia szoros együttműködésében van a jövő, a folyamatainkkal arra készülünk, hogy ez által minden eddiginél gyorsabb és egyszerűbb megoldásokat nyújthassunk.” A szakértők azt is elmondták, hogy a digitális transzformáció mellett továbbra is fontos szerepet kap a személyes ügyintézés, többek között az edukáció, a pénzügyi tudatosság, valamint a tájékoztatás területén is, illetve ahol komplex, személyre szabott döntéseket kell hozni az ügyfeleknek.

Címlapkép: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
PC BLOGGER & PODCASTER
MEDIA1  |  2025. december 15. 18:55
Az ellenzéki politikus Facebookon reagált arra a hírre, hogy a kormányközeli 4iG jogi lépésekkel fen...
Bankmonitor  |  2025. december 15. 15:41
A magyar dolgozók átlagosan 41-42 éves korban döntenek úgy, hogy végre komolyan veszik a nyugdíj-meg...
Holdblog  |  2025. december 15. 10:22
A HOLD Minutes e heti részében Maróti Ádám portfóliókezelő beszél: A YouTube-on vagy a HOLD Facebook...
Kasza Elliott-tal  |  2025. december 14. 06:00
December ötödikén kijött Justin Law listája az osztalékfizető részvényekről, sorba is rendeztem őket...
Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2025. december 16. kedd
Etelka, Aletta
51. hét
Ajánlatunk
EZT OLVASTAD MÁR?