2024 márciusban felbolydult a lakásbiztosítási piac, először válthattunk lakásbiztosítást évfordulótól függetlenül.
A karácsonyi időszakban hajlamosabbá válnak az emberek, hogy adományokkal, ajándékokkal, vagy akár tettekkel segítsenek a rászorolókon. Az adakozás, segítségnyújtás nem csak azoknak jó, akik kapják, szakemberek szerint a jótettek erősítik az immunrendszert. Akikben pedig megvan az adakozógén, azok még inkább hajlanak a jótékonyságra.
A legújabb hírek szerint pedig rekordbevétel várható az Ökumenikus Segélyszervezet és a közmédia Jónak lenni jó! kampányában, amelynek bevételével idén a koraszülöttmentést támogatják - írja a Magyar Nemzet. Fedor Mariann klinikai szakpszichológus nyilatkozott arról, vajon divat lett-e adakozni, egyáltalán, mi inspirál minket ebben.
- mondta el a szakember, és hozzátette: a különböző gyűjtések, felhívások is egymást érik decemberben, így mindenki találhat olyan célt, amire szívesen áldoz, olyan módot, ahogyan a saját anyagi és egyéb lehetőségei között képes másoknak segíteni. Fedor Mariann szerint ugyanakkor a beteg gyerekeknek indított gyűjtés nagyon más. Ott sokkal inkább egyfajta érzelmi bevonódás áll a háttérben, az a jelenség, amikor - főként gyermekesként - azt érezzük, ez velünk is megtörténhetne.
Általában is jellemző, hogy könnyebben állunk olyan emberek mellé, akikről úgy érezzük, akár mi is lehetnénk az ő helyükben. A rendszerváltást követően, a kilencvenes évek elején ezért is voltunk érzékenyebbek a hajléktalanság mint jelenség iránt és segítettük sokkal többen a hajléktalanokat. Aztán egy idő után az emberek úgy ítélték meg, hogy ez már egy olyan méretű társadalmi probléma, amit nem az egyén szintjén, nem jótékonysággal kell megoldani. Amúgy általánosan igaz, egészíti ki, hogy az emberek többsége sokkal szívesebben áldoz pontosan meghatározott célra, például egy gyermek drága gyógyszerére, mint általában a beteg gyerekeknek, mert ott már nehezebb nyomon követni, mire is költik el az adományt.
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Férfiválogatott - Tökéletes főpróba a hoki-vb előtt az olaszok vendégeként
- Őrizetben az orosz védelmi miniszter helyettese
- Továbbra is korlátozások és vám nélkül jöhetnek az unióba az urkán termékek
- Látóhatáron egy újabb üzemanyagár-sapka - a nap hírei
- Kész az új gyermekvédelmi törvénycsomag
- Kemény hangot ütött meg hatalmas országokkal szemben Azerbajdzsán elnöke