Hol vannak már azok a nőnapi akciók, amikor 20 százalékkal olcsóbb volt rengeteg bonbon. A diszkontos rózsa- és tulipáncsokrok ára több mint a duplájára nőtt...

Az amerikai fogyasztók egyre nyitottabbak a merészebb, csípősebb ízek iránt, ami megfigyelhető az élelmiszer- és italpiac kínálatának változásában, ahol a gyártók széles választékban kínálnak fűszeresebb termékeket, reagálva ezzel a trendre, amelyet minden korosztály kedvel, de elsősorban a fiatalabb generációk hajtják előre - jelentette a CNN. .
Az amerikai fogyasztói piac egyre nyitottabbá válik a merészebb és fűszeresebb ízek iránt, ami jelentős változásokat hoz az élelmiszer- és italgyártás terén. A Walmarttól kezdve a Targeten át a 7-Elevenig szinte minden élelmiszerüzlet polcain megfigyelhető a csípős ízek térnyerése. Sally Lyons Wyatt, a Circana tanácsadója szerint ez a tendencia tartós lesz, amit a fiatalabb generációk, különösen a millenniálok és a Z Generáció előretörése támogat.
A chipsek, popcornok, hamburgerek mellett már olyan termékek is megjelennek fűszeres változatban, mint a fagylalt vagy az alkoholos italok. A Coca-Cola például új ízesítést vezetett be, amely a málnát és különböző fűszereket kombinál. A Starbucks is csatlakozott ehhez az irányzathoz, "swicy", azaz édes és csípős ízkombinációkat kínáló limonádékkal bővítette kínálatát.
Az élelmiszerek és italok piacának ezen változása mögött demográfiai tényezők is állnak. Az Egyesült Államok növekvő etnikai sokszínűsége és a fiatalabb generációk globális látásmódja hozzájárulnak ahhoz, hogy egyre többen nyitnak meg különböző nemzetek ízei felé. Jennifer Creevy szerint ezek a generációk már olyan alapanyagokat tekintenek hétköznapi fűszereknek, mint amilyen például a chili vagy a salsa.
A világjárvány ideje alatt tapasztalt utazási korlátozások is felgyorsították ezt a trendet, hiszen az emberek otthonukban próbálták megteremteni távoli helyek ízeit. Ez összekapcsolódik az étkezési szokásainkat befolyásoló globális kulturális hatásokkal is, amikre a legnagyobb vállalatok sorra reagálnak.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Végül Varchasvi Singh elemző hangsúlyozza: bár sokan úgy gondolhatják, hogy az amerikai ízlés korábban visszafogott volt, valójában mindig is volt helye az intenzív ízeknek. Az elmúlt időszakban ez az igény csak tovább erősödött, ami arra utal, hogy ez nem csupán egy múló hóbort.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Lakáskampány 2025: ezekre a vagyontárgyakra ne felejtsd el kiterjeszteni a biztosításod
A melléképületeket, a hőszivattyút és a nagyobb üvegfelüteteket is érdemes fedezeti körbe vonni - hívta fel a figyelmet az Allianz Hungária.
-
Dürer Park: Exkluzív lakások a Városliget szomszédságában (x)
A Dürer Park a Városliget és a zuglói villanegyed határán épül, ötvözve a történelmi örökséget a modern építészeti megoldásokkal és a fenntarthatósággal.
-
MVM Edison: Hogyan segítheti egy nagyvállalat a B2B startupokat? (x)
Az első nagy ügyfél megszerzése kulcsfontosságú a startupok számára.
Green Transition & ESG 2025
AI in Business 2025
Biztosítás 2025


