A Marketing Centrum munkatársai ismét arra kérte az embereket, hogy fogadjanak 0 és 100 forint közti tétekkel a 2006-os parlamenti választás lehetséges eredményeire. A felrakott tétek követik a közvélemény hangulatváltozásait, és arra, hogy Gyurcsány Ferenc lesz a miniszterelnök, most több pénzt raktak fel a fogadók, mint Orbán Viktorra.
A Marketing Centrum munkatársai ismét arra kérte az embereket, hogy fogadjanak 0 és 100 forint közti tétekkel a 2006-os parlamenti választás lehetséges eredményeire. A felrakott tétek követik a közvélemény hangulatváltozásait, és arra, hogy Gyurcsány Ferenc lesz a miniszterelnök, most több pénzt raktak fel a fogadók, mint Orbán Viktorra.
Arra, hogy a választás után Orbán Viktor, illetve Gyurcsány Ferenc lesz a miniszterelnök most az összes megkérdezett 90 százaléka kötött virtuális fogadást. Gyurcsány Ferenc győzelmére tavaly nyáron még csak átlagosan 38 forintot tettek fel a válaszadók, most viszont átlagosan 51 forintot. Orbán Viktor esetében viszont alig csökkent a feltett tétek átlaga. A két tavalyi fogadások során 50 forint volt az átlag, most pedig 48 forint.
Egy hónappal a választás előtt a válaszadók 14 százaléka teljesen biztos Gyurcsány Ferenc győzelemében, és feltette rá mind a 100 forintot. 13 százalékuk viszont egy fillért sem rakott erre a lehetőségre. Orbán Viktor sikerében most csak a fogadást kötők tizede biztos, ugyanakkor az ő esetében is 13 százalék azon fogadók aránya, akik egyáltalán nem tettek tétet erre a lehetőségre.
Tavaly decemberben a válaszadók 39 százaléka Orbán Viktor sikerére tett fel több pénzt, és csak 37 százalékuk érezte esélyesebbnek Gyurcsány Ferencet. Ehhez képest jelentősen megváltoztak a győzelmi várakozások, és most azok alkotják a relatív többséget, akik a hivatalban lévő miniszterelnök újraválasztását érzik valószínűbbnek. Mindez persze erősen függ a pártállástól. Az igazán jelentős változás itt az, hogy az MSZP támogatói egyre magabiztosabbak, és a Fidesz támogatók is sokkal kevésbé hajlamosak esélytelennek érezni Gyurcsány Ferencet, mint tavaly nyáron.
A Marketing Centrum virtuális fogadásán, arra is lehetett téteket rakni, hogy a kisebb pártok bejutnak-e a parlamentbe. Az ezzel kapcsolatos várakozások döntőek lehetnek a kispártok tényleges választási esélyeit illetően is. Ha ugyanis egy polgár esélytelennek érez egy pártot a parlamenti küszöb átlépésre, akkor nyílván kétszer is meggondolja, hogy érdemes-e erre a pártra voksolnia. A fogadást kötők az SZDSZ bejutására most is átlagosan 43 forintot tettek fel, akárcsak tavaly decemberben. Ugyanakkor az MDF és a Jobbik-MIÉP bejutásának „árfolyama” 2-2 forinttal csökkent. Az MDF számára azonban az igazán kellemetlen hír az, hogy a saját híveik körében 8 forinttal csökkent a bejutásra tett tétek átlaga, és ez a változás az alacsony esetszám ellenére is szignifikáns.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Halálos áldozatait szedi az időjárás a Közel-Keleten
- Határidő előtt kivonja csapatait Moszkva Hegyi-Karabahból
- Európában egyre kevesebbet, idehaza még mindig nagyon sokat tévéznek az emberek
- Vitázni készül Karácsony Gergely és Vitézy Dávid
- Szlovákia kétoldalú megállapodás alapján hajlandó segítséget nyújtani Ukrajnának
- Tésztaszűrő lett a százmillió dolláros orosz radarból - állítja az ukrán titkosszolgálat