A jövő hét első két napján informatikai fejlesztés miatt korlátozottan működnek a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. (NÚSZ Zrt.) ügyfélszolgálatai.
Az ÁAK Zrt. január 15-én szerződést bontott az Investech Kft-vel, amely a www.autopalyamatrica.hu weboldalon elérhető internetes e-matrica vásárlási szolgáltatást működtette. Az ÁAK szerződött alvállalkozóinak listája továbbra is elérhető a www.autopalya.hu nyitóoldaláról, a "virtuális matrica" gombra kattintva.
Nem sikerült tető alá hozni azokat az ÁAK által kezdeményezett tárgyalásokat, amelyek az e-matricát a www.autopalyamatrica.hu és a www.ppo.hu weboldalakon vásárló felhasználók kártalanítására irányultak volna. Ezért az ÁAK Zrt. a mai napon felmondta a közte és az Investech Informatikai és Kommunikációs Kft. között fennálló szerződéses jogviszonyt. A 90 napos felmondási idő leteltével nem lehet majd e-matricát vásárolni az említett szolgáltató weboldalán. Az ÁAK Zrt. felhívja az interneten vásárolni szándékozók figyelmét, hogy saját weboldalának - www.autopalya.hu - nyitóoldalán a "virtuális matrica" gombra kattintva elérhető az összes szerződött alvállalkozó adata, többek között az is, hogy mely szolgáltatóknál lehet kényelmi és minden más pluszköltséget jelentő díj nélkül e-matricát vásárolni.
Az autópálya-kezelő olyan állami cégként, amely huzamosabb ideje készül a piaci megmérettetésre, külön program keretében készítette fel munkavállalóit a szabad verseny körülményeire. A folyamat egyik eredménye az lett, hogy a dolgozók bevonásával megalkották azt az Etikai Kódexet, amelyet minden ÁAK-s munkavállaló magára nézve kötelezőnek ismer el. A Kódex nem csak azt rögzíti, hogy a munkatársak a legjobb tudásuk szerint és hatékonyan dolgoznak, hanem azt is, hogy mindezt etikusan teszik. Az ÁAK Zrt. ennek az Etikai Kódexnek a betartását nem csak saját munkavállalóitól, hanem alvállalkozóitól, szerződéses partnereitől is elvárja.
Az ÁAK Zrt. feladatának tekinti, hogy az autósok az utazás megkezdése előtt minél szélesebb körben, lehetőség szerint minden lehetséges értékesítési csatornán keresztül, kényelmesen, gyorsan és biztonságosan tudjanak e-matricát vásárolni. Az e-matrica árát a "matricarendelet" pontosan szabályozza, az ÁAK Zrt. pedig a piaci verseny élénkítésével próbálja elérni, hogy a különböző szolgáltatók ne terheljenek az értékesítési csatorna használatáért semmilyen külön díjat a vásárlókra.
Részben a fentiek, részben pedig a konkrét eset kapcsán levont tanulságok miatt az ÁAK Zrt. felgyorsítja azt a tavaly év végén megkezdett fejlesztési folyamatot, amely saját internetes értékesítési rendszer kiépítésére irányul. Ezen a felületen mindenféle kényelmi díj vagy regisztrációs költség nélkül, közvetlenül az ÁAK Zrt. rendszeréből lehet majd e-matricát vásárolni. Az új értékesítési lehetőség várhatóan 2010. második felében lesz elérhető a www.autopalya.hu weboldalon.
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








