Olyan kilátópontokat gyűjtött össze, ahonnan páratlan rálátás nyílik Magyarország legmagasabb hegységeire.
Az idei augusztus 20-i hétvégén, amely hagyományosan a nyári szezon egyik legforgalmasabb időszaka, a turizmus erős maradt Magyarországon, beleértve Budapestet és a Balatont is – írja az Infostart.
Flesch Tamás, a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének elnöke arról beszélt az InfoRádióban, hogy az augusztus 20-i hétvége hagyományos nagyon erős volt mind a Balatonnál, mind Budapesten. A szakértő abban is bízik, hogy ha folytatódik a jó idő, akkor a jó szezon kitarthat még augusztus végéig, szeptember elejéig is, így a vendáglátóhelyeknek megéri majd nyitvatartaniuk a Balatonnál is.
Az elnök arról is beszélt, hogy Budapest 90 százalékban külföldi vendégekkel van tele, egész évben. Hozzátéve, „egy kiemelkedő június után egy teljesen normális július-augusztus volt.” A szakember kiemelte azt is, hogy a foglalási ablak lerövidült a magyar vakáció szervezésében: nagyon rövid idő alatt választanak helyszínt a vendégek és inkább rövid időre, és esetleg többször visszatérnek különböző helyszínekre.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








