Sokan élnek az M1 regionális matrica kedvezményes lehetőségével, közel 23 ezer darab 2026-os e-matrica fogyott az első héten.
Nem titok, hogy a legtöbb büfében már akár 2400 forintot is elkérnek egy sima sajtos-tejfölös lángosért. A Pénzcentrum most kiszúrta, hogy egyes balatoni kifőzdék kísérleteznek a különböző ízekkel, amik sokszor egy kisebb vagyonba is kerülhetnek. Ráadásul az ízélmény sem garantált.
A Pénzcentrum nem rég szúrta ki, hogy a Dagály strand büféjében egy kisebb vagyonba kerül egy klasszikus sajtos-tejfölös lángos. A magyarok kedvenc strandos ebédjéért idén már 2400 forintot kérnek el, ami 40 százalékos áremelkedést jelent az egy évvel ezelőtti 1700 forintos lángoshoz képest.
Ez azonban csak a jéghegy csúcsa, hiszen a Balatonnál se sokkal jobb a helyzet. Egy olvasónk szúrta ki ugyanis, hogy az egyik közkedvelt település strandján 1900 forintot kérnek el ugyanezekért a feltétekért, de ha a sajtos-tejfölös kombót megbolondítanánk egy kis sonkával, az már 2400 forintba kerül.
A feltétek variációja pedig végtelen: választhatunk sima lángost (1000 forint), sajtosat (1500 forint) és tejfölöset is (1400 forint). Ha pedig csak virslit kérünk a lángosunkra, akkor 2100 forintot kell kicsengetnünk, míg, ha a sajtos-tejfölös-virslis konstrukció mellett tesszük le a voksunkat, az már 2600 forintba fáj.
Persze az édesszájúak, vagy a desszertre vágyók sem maradnak ki a buliból: kérhetünk lekváros lángost (1400 forint) vagy sima porcukrosat is (1000 forint).

-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








