8 °C Budapest

Nyíltan elismerte a BKK: ebben hibáztak a járvány alatt

MTI
2020. október 5. 15:01

Hibázott a Budapesti Közlekedési Központ (BKK), amikor nem szüntette meg a jegyvásárlás lehetőségét a jelenleg nem működő reptéri buszjáratra, ugyanakkor a 2013-2014-ben létrejött szerződési rendszer akadályozza a jogos igények kielégítését, ennek megváltoztatásán dolgoznak - reagált Draskovics Tibor, a BKK Zrt. igazgatósági elnöke Vitézy Dávidnak, a Budapest Fejlesztési Központ vezérigazgatójának levelére.

A BKK nyilvánosan elismerte, hogy hibázott, a hibáért felelős vezető emiatt már nem is dolgozik a társaságnál. A vezérigazgató pedig intézkedett, hogy hasonló hiba a jövőben ne forduljon elő. A jegyek árát a BKK visszatéríti - írta Draskovics Tibor levélben.

Vitézy Dávid vasárnap a közösségi oldalán tette közzé a Draskovics Tibornak írt levelét, amelyben az állt: a társaságnak díjfizetés nélkül, tizenöt napos átfutási idővel joga lett volna a 100E autóbusz - koronavírus-járvány miatti - leállítása után - vagy éppen előzetesen - a reptéri vonaljegyek költségmentes törlésére az automaták kínálatából.

A terméket mégis fél éven át, egészen most októberig nem távolították el a kínálatból, és közleményük szerint ezután is csak indokolatlan költséggel tették

- fogalmazott Vitézy Dávid, aki a 2013-ban a BKK akkori vezetőjeként aláírta a 300 új jegyautomata telepítésére és üzemeltetésére vonatkozó, a T-Systems Magyarországgal kötött megállapodást. Draskovics Tibor válaszlevelében azt írta, hogy a BKK számára előnytelenek a 2013-14-ben megkötött, a jegyértékesítő automaták üzemeltetésére vonatkozó szerződések.

Draskovics Tibor rámutatott, azonnali intézkedés, az "egy gombnyomás" helyett levelezésre és 15 napos várakozásra kényszerül a BKK még egy olyan egyszerűnek tűnő ügyben is, mint egy jegyfajta értékesítésének felfüggesztése.

NEKED AJÁNLJUK
Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2025. december 8. hétfő
Mária
50. hét
Ajánlatunk
EZT OLVASTAD MÁR?