Negyedszázalékponttal, 3,75 százalékra csökkentette az irányadó kamatot a Bank of England, válaszul a tartósan gyenge brit gazdasági teljesítményre és a magas munkanélküliségre.
Az egyik legnagyobb utazási véleményoldala több millió értékelés alapján most összeállította a világ legnépszerűbb utazási célpontjainak ranglistáját. Az idei toplistára Budapest sajnos nem került fel, de vajon melyik város végzett az élen?
A tavalyi évben a magyarok 18,9 millió alkalommal látogattak külföldre. Az átlagos tartózkodási idő 2015-höz hasonlóan 2016-ban is 2,9 nap volt. A külföldi utazásaink alatt 2016-ban összesen 743 milliárd forintot költöttünk el különböző szolgáltatásokra és termékekre. Az utazások alatti átlagos napi kiadás összege 13,6 ezer forintra rúgott, ami 9,4 százalékkal több, mint 2015-ben - derül ki a Központi Statisztikai Hivatal adataiból. De vajon hova érdemes idén ellátogatni?
A legjobb európai útcélok után most megmutatjuk, milyen városok kerültek a világ legjobbjai közé a TripAdvisor nemzetközi utazási véleményoldal ranglistája szerint.
10. Phuket, Thaiföld

9. Prága, Csehország

8. Siem Reap, Kambozsa

7. Barcelona, Spanyolország

6. Kréta, Görögország

5. New York City, New York

4. Róma, Olaszország

3. Párizs, Franciaország

2. London, Egyesült Királyság

1. Bali, Indonézia

-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








