Sokan azt hiszik, hogy a korcsolyázás drága mulatság, pedig nem feltétlenül az. Léteznek teljesen ingyenesen használható pályák is! Mutatjuk, hol mindenhol csúszkálhatsz vidéken!
Pénteken 17 órakor kezdődik a korcsolyaszezon a Városligeti Műjégpályán, amely az idén is változatos programokkal várja a közönséget.
A tavalyi évadban 260 ezren keresték fel a létesítményt - ez körülbelül hat százalékos növekedés a 2023/2024-es idényhez képest -, továbbá egyedi látogatórekord is született: egy decemberi napon 8654 korcsolyázó szelte a jeget.
A létesítmény üzemeltetője, a Budapesti Sportszolgáltató Központ arról is tájékoztatta az MTI-t, hogy célja tovább fejleszteni az elérhető, magas szintű szolgáltatásokat. Az extrém igényeket is teljesítő korcsolyakölcsönző és a pálya melletti ajándékbolt mellett az idén új foodtruckokkal, étel- és italválasztékkal növelik a látogatók komfortérzetét.
Az online jegyértékesítés hétfőn 15 órakor kezdődik a létesítmény weboldalán, ahol a nyitvatartásról és a későbbi programokról is értesülhet a közönség. Belépők a helyszínen is vásárolhatók. A pénteki nyitónapon katonazenekar, jégtáncbemutató és nyereményjáték is várja a résztvevőket.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








