A PayPal már eddig is 30 milliárd dollárnyi hitelt adott ki, most saját bankkal gyorsítaná tovább a növekedést.
Mind a bankszámlák, mind a bankkártyák száma csökkent az első negyedévben, ami arra utal, hogy a lakosság igyekszik csökkenteni bankszámlaköltségeit is - írja csütörtöki cikkében a Világgazdaság.
A Magyarországon vezetett fizetési számlák száma 2014. első negyedévében 1 százalékkal esett vissza az elmúlt év végéhez képest: a 10,49 millió számlán belül a lakossági számlák számában további kismértékű csökkenés figyelhető meg, míg a gazdálkodó szervezetek számláinak száma nem változott lényegesen a Magyar Nemzeti Bank (MNB) napokban közölt, első negyedéves pénzforgalmi statisztikái szerint.
KATTINTS! Ennyit az ingyenes készpénzfelvételről: itt a kijózanító pofon
A fizetési kártyák számában hasonló mértékű csökkenés tapasztalható, a 7,54 millió darab betéti kártya 1 százalékkal alacsonyabb a 2013 végi értéknél, míg a hitelkártyák száma az előző évi emelkedés után 4 százalékkal, 1,32 millió darabra csökkent a negyedév végére. Mindez a lap szerint arra utal, hogy a lakossági ügyfelek igyekeznek lejjebb szorítani a folyószámla-vezetéssel kapcsolatos költségeiket.
Az internetes fizetések során használható virtuális kártyák száma viszont 2 százalékkal 629 ezer darabra, az érintés nélküli fizetési funkcióval rendelkező kártyák száma pedig 25 százalékkal 2,2 millió darabra emelkedett, így már a fizetési kártyák negyede rendelkezik az utóbbi funkcióval.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








