Ahogy a pénzügyi szolgáltatások egyre mélyebben beágyazódnak a digitális térbe, úgy nő a bűnözői módszereknek a száma és kifinomultsága is.
A mai naptól a Raiffeisen Bank beszünteti korábbi lakossági számlacsomagjai értékesítését. A korábbi ajánlatok módosított, úgynevezett 2.0-ás verziói lesznek elérhetőek az új ügyfeleknek. A számlacsomagok mellett drágulnak a bankkártyák költségei is.
A Raiffeisen Banknál mától nem igényelhetőek a DíjNullázó, az Aktivitás és a Mindennapok számlacsomagok, melyek helyett a DíjNullázó 2.0, az Aktivitás 2.0 és a Mindennapok 2.0 igényelhető - tudtuk meg aBankRáció.hu-tól. Az új számlacsomagok utalási díjai magasabbak a korábbi, hasonló nevű számlacsomagok utalási díjainál. A Mindennapok 2.0 havi számlavezetési díja is valamelyest magasabb, mint a korábbi Mindennapok számlacsomagé (a különbözet mindössze 6 forint/hó). A fióki készpénzfelvételi díjak is emelkednek a 2.0-ás számlák esetében a korábbi DíjNullázó, az Aktivitás és a Mindennapok számlacsomagokhoz képest. A DíjNullázó Plusz és a Bázis Számlacsomag díjai változatlanok maradtak.
A bankkártyák mai naptól érvényes hirdetménye szerint magasabbak a DíjNullázó 2.0, az Aktivitás 2.0 és a Mindennapok 2.0 számlacsomagokhoz igényelhető bankkártyák éves díjai. Szintén magasabbak a belföldi ATM-ből történő készpénzfelvétel díjai, mint a korábbi DíjNullázó, az Aktivitás és a Mindennapok számlacsomagokhoz korábban igényelhető bankkártyák díjai voltak. Egyetlen esetben lett alacsonyabb a díj, mégpedig a DíjNullázó 2.0 és az Aktivitás 2.0 számlacsomagokhoz igényelhető VISA Classic bankkártya esetében, ahol a korábbi DíjNullázó és az Aktivitás számlacsomagokhoz képest alacsonyabb lett a VISA Classic bankkártya éves díja. A bankkártyás vásárlás a Mindennapok számlacsomag esetében díjmentes volt, ám a Mindennapok 2.0 esetében már nem díjmentes, mivel az új hirdetmény szerint érvényes díj 0,3 százalék, maximum 6.000 Ft (a tranzakciós illeték mértéke). A DíjNullázó Plusz és a Bázis Számlacsomaghoz igényelhető bankkártyák díjai változatlanok maradtak. A hirdetményeket a bankszámlákról a tranzakciókról és a bankkártyákról kattintással érheted el.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








