A spanyol fogyasztóvédelmi minisztérium közleménye szerint az Airbnb 65 122 hirdetése sértette meg a fogyasztóvédelmi szabályokat.
Áron alul?! Közel 55 millió forintért eladó a legendás magyar szinkronszínész, Gruber Hugó budai álomlakása - értesült a Pénzcentrum.hu.
"Magyar hangja: Gruber Hugó. Sokan emlékszünk még erre a névre és a kifejezetten kellemes, férfias orgánumra. Megszámlálhatatlan színésznek kölcsönözte a hangját, sok természetfilmnek volt a narrátora. Most azon vagyunk, hogy jó áron eladjuk szeretett lakását" - szól a hirdetés szövege, amely szerint 54, 9 millió forintot kóstál a művész XII. kerületi, kétszintes, duplakomfortos lakása.

A belső kétszintes, 5 szobás lakás nettó 161, bruttó 190 négyzetméteres. Ablakaiból pazar kilátás nyílik a hegyvidékre. Bár az ingatlanhoz tartozik az udvaron egy fedett kocsibeálló is, mindemelett a közlekedésre sem lehet panasz - ahogy a környék teljes infrastruktúrájára sem. Pár perces sétára található ugyanis a lakástól a nemrég megnyílt Hegyvidék Központ. De orvosi rendelők, sportolási lehetőséget nyújtó komplexumok, sőt a Csörsz utcai Ökopiac is kéznyújtásnyira találhatóak
Áron alul?!
A hirdetés címkéje szerint a XII. kerületi Szendi Árokban található 161 négyzetméteres ingatlant "Áron alul" szerezheti meg leendő tulajdonosa. A nettó szintterületből számolva az ingatlan négyzetméterára 340 ezer forint körül alakul. Az FHB adatbázisa szerint ez valóban kevesebb, mint a XII. kerület németvölgyi, illetve orbánhegyi részén található ingatlanok átlagos négyzetméterára. Az adott területen átlagosan 402 ezer forintos négyzetméteráron hirdetik meg tulajdonosaik az ingatlanokat, a jellemző értékesítési négyzetméterár pedig 370 ezer forint körül alakul.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)

A legendás szinkronszínész egykori lakása tehát valóban olcsóbb, mint az átlagos hegyvidéki lakások, azt ugyanakkor ne felejtsük el, hogy ez számos tényezőtől függ. Ide sorolható többek között, hogy Gruber Hugó lakása, a képek tanúsága szerint, ha nem is erősen, de felújítandó állapotú, illetve a nagy alapterület jellemzően lefelé nyomja a négyzetméterárakat is. A XII. kerület németvölgyi, illetve orbánhegyi részén ugyanis jellemzően a 25 millió forint körüli ingatlanok a legkapósabbak.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







