Az éjszakai leállás nemcsak a weboldalakat, hanem az SMS-es fogadást és a mobilappokat is érinti.
Nem él a teljes inflációkövető áremelés lehetőségével a lakossági bankszámláknál a CIB Bank. A lakossági bankszámlát vezető ügyfelek több mint felét nem érinti a bankszámlavezetési díjak emelkedése, miközben a legfontosabb napi tranzakcióknál tíz százalék alatti mértékben nőnek csak a díjak 2024. április 1-től.
A bank azt közölte, hogy úgy döntött,a forint lakossági bankszámlák esetén nem él a teljes inflációkövető áremelés lehetőségével bizonyos díjtételek vonatkozásában. A pénzintézet legfrissebb, februári adatai szerint a forint lakossági bankszámlát vezető banki ügyfelek 53 százalékát semmilyen mértékben nem érinti a bankszámlavezetési díj emelkedése a számlacsomagjukban található és egyéb kedvezmények miatt - amíg teljesítik a kedvezmények feltételeit -, miközben a legnépszerűbb és igen kedvező feltételekkel kínált ECO számlacsaládnál ez az arány jóval magasabb, eléri a 87 százalékot.
A legfontosabb, mindennapi forint tranzakcióknál – mint az online csatornán indított átutalások, csoportos beszedési megbízások és az állandó átutalások – pedig jóval a tavalyi infláció alatti, csupán egy számjegyű mértékkel emelkednek a díjak. Érdemes figyelembe venni azt is, hogy tavaly a forint állandó átutalási megbízások több mint négyötödét, a csoportos beszedési megbízások hozzávetőleg felét, az online csatornán indított forint átutalásoknak pedig a 68 százalékát díjmentesen végezték az ügyfelek.
Inflációkövető lakossági bankszámlavezetési díjemeléssel az ECO számlacsomagok jóváírási feltételeit teljesítő ügyfelek nem találkoznak. Ugyanakkor azok is, akik más számlacsomagokkal rendelkeznek és érintené őket az inflációkövető bankszámlavezetési díjemelés, bármikor átszerződhetnek az ECO számlacsomagra. Mindez a gyakorlatban azt jelenti, hogy a díjak átlagos növekedése jóval elmarad a 2023-ra kimutatott 17,6 százalékos éves átlagos infláció mértékétől.
A számlavezetés díjmentes már a mindenkori nettó minimálbér összegét elérő jóváírás esetén is, míg a fiataloknak és diákoknak szóló termékvariánsaiban - ECO ForYou, ECO Start, ECO FirstStep - feltétel nélkül díjmentes. Emellett díjmentesek a számlaértesítések push üzeneten keresztül. Promóciósan 20 000 forint alatt díjmentesek az online forint átutalások és a forint állandó átutalási megbízások, valamint az első évben díjmentes az újonnan igényelt VISA Inspire Elektronikus bankkártya.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
címlapkép: MTVA/Bizományosi - Róka László
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








