Korábban indult az idei influenzaszezon, új vírusváltozat is megjelent - erről ír hosszabban Kemenesi Gábor, virológus.
Napirenden van az egészségügyi dolgozók kötelező harmadik oltása. Kiderült az is, hogy minden minisztériumban elvárt az oltás felvétele.
Napirenden van az egészségügyi dolgozók kötelező harmadik oltása - közölte a Koronavírus Sajtóközpont az atv.hu megkeresésére.
Megjegyezték, a legfontosabb, hogy az oltatlanok mielőbb vegyék fel az oltást, hiszen a legerősebb védelem a betegség súlyos lefolyása ellen. Mindenkinek ajánlott a harmadik oltás felvétele, aki elmúlt 18 éves és már több mint 4 hónap eltelt a legutóbbi oltása óta - tették hozzá.
A Kormányzati Tájékoztatási Központnál rákérdeztek arra is, hogy mely tárcáknál rendeltek el kötelező oltást a korábbi kormányhatározatnak megfelelően. Erre azt a választ kapták, a jogszabálynak megfelelően minden minisztériumban elvárt az oltás felvétele. Erről a dolgozókat a mai napig értesítették a minisztériumok.
Címlapkép: Filep István, MTI/MTVA
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








