A Magyar Nemzeti Bank 540 millió forint bírságot szabott ki a TheGroup One Zrt.-re.
A felső kategóriás ingatlanokra továbbra is nagy a kereslet Budapesten, az árakat nem törte le a pandémia - írta a Világgazdaság hétfői számában.
Kacsmarik Ágnes, a luxuslakáspiacon meghatározó Fine & Country Hungary ingatlanközvetítő vállalat értékesítési vezetője a lapnak elmondta, hogy a cég nem tapasztalja a kereslet csökkenését.
A kategória kínálatának felső szegmense tavaly átlendült a négyzetméterenkénti hárommillió forintos határon. Ehhez mindazonáltal a kínálat szűkössége is kellett, hiszen új építésű, minden szempontból felső kategóriás lakásokból nincs túlkínálat Budapesten.
A luxuskategóriára vágyók a budai oldalt preferálják, azon belül is az I., a II. és a XII. kerületet. A pesti oldalon a történelmi Belváros a legértékesebb övezet, a városközpontban lévő Szervita Square Building és az Emerald Residence után hamarosan a IX. kerület is felkerül a luxuslakás-kínálat térképére egy Duna-partra tervezett komplexummal.
A cikk szerint a budai luxuslakáspiacon az elmúlt években fokozatosan váltották le, illetve szorították ki a külföldi befektetőket a döntően lakhatás, kisebb részben saját bérlakás-portfólió építése céljából vásárló magyarok. Bérlet céljára is egyre nagyobb arányban - ma már 60-70 százalékban - magyarok keresnek luxuslakást. Az idei évtől visszavezetett kedvezményes lakásáfa felélénkítette a fejlesztői kedvet a luxuskategóriában is, anélkül ez a terület is lefékezett volna - írta a lap a piaci szakértőre hivatkozva.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








