A mesterséges intelligencia már nem trend, hanem kényszerű alkalmazkodás a magyar HR-piacon.
Ahogyan az elmúlt hónapokban a megváltozott munkarend és a távoli munkavégzés, úgy a munkahelyekre való visszatérés is kihívást jelenthet a cégeknek és a dolgozóknak. A folyamat ezért lassabb, fokozatosabb és tudatosabb lépéseket kíván, ahol az egészségmegőrző intézkedések mellett a pozitív jövőképre és a mentális támogatásra is figyelmet kell fordítani - hívja fel a figyelmet a K&H.
"Az elmúlt 8 hét után a munkavállalók egy jelentős része térhet vissza fokozatosan a munkahelyére. Ez azonban a dolgozók számára ismét megterhelő lehet, ezért érdemes tudatosan felkészülni a visszaállásra is. Visszatéréskor ezért nemcsak az alapos fertőtlenítésre, a biztonságos munkakörnyezet kialakítására kell figyelni, hanem azzal a megterheléssel is számolni kell, ami az újabb változás okozta stressz miatt felléphet" - emelte ki Végh József, a K&H HR igazgatója.
Fertőtlenítéssel a bizalomért
Visszatérés előtt és ezt követően hetente szükség van egy olyan alapos és látványos fertőtlenítést elvégezni, amivel gondoskodhatunk munkavállalóink biztonságáról. Figyelembe véve az egészségügyi tanácsadók javaslatait, ahol megoldható, használjunk könnyebben tisztítható szöveteket és címkézzük fel az eszközöket a közös használat elkerülése érdekében.
A visszaálláshoz az irodai munkakörnyezet átalakítása és a kollégák munkarendjének beosztása is hozzátartozik. A leghatékonyabban mindez egy jól strukturált heti beosztással érhető el, ami meghatározza, hogy a dolgozók mely napokon és meddig dolgozhatnak az irodában. Emellett érdemes csökkenteni a csoportosan használt helyiségek terhelését azzal, hogy egymástól legalább asztalnyi távolságban ülnek a munkatársak, a közös étkezéseket pedig még kerüljük.
- tanácsolja a K&H HR igazgatója.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A dolgozók egészségének megőrzése most a legjobb befektetés. A visszatérés után ezért fokozottan érdemes erre figyelni és felívni a figyelmet a friss gyümölcsök, zöldségek, vitamindús ételek és napi folyadék bevitel fontosságára. Mindezek mellett legyen arra pontos eljárás és szabályozás, hogy mi a teendő akkor, ha munkatársunk mégis megbetegszik vagy a vírus gyanúja merül fel.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








