Az építőiparban 2025-ben a csökkenő megrendelések mellett a munkaerő megtartása jelentette a legnagyobb kihívást.
Ötmillió forintot gyűjtött össze tizenkét hazai élvonalbeli dj a zeneipar bevétel nélkül maradt háttéremberei számára.
"Az összeg a Fábián Juli Emlékalapítványhoz kerül, amely egyébként is hasonló tevékenységgel foglalkozik. A koronavírus-járvány, az elmaradó koncertek és rendezvények miatt nagyon sok road, hangmérnök és más, fontos tevékenységet végző zenei szakember maradt bevétel nélkül, az ötmillió forintból előreláthatóan közülük ötven embert lehet támogatni mintegy száz-százezer forinttal" - mondta Lotfi Begi csütörtökön az MTI-nek.
Lotfi Begi és Andro kezdeményezésére április 25-én a Gödöllői Királyi Kastély díszudvarán tizenkét élvonalbeli dj adott egy-egy órás szettet One Future Streamfest címmel. A zeneipari háttérembereknek szánt felajánlásokat az eseményt követően egy héten keresztül lehetett megtenni. Az ötmillió forint a streamelők, rádióhallgatók, valamint néhány cég felajánlásából gyűlt össze.
"A támogatáshoz a rászorulók a Fábián Juli Emlékalapítvány pályázata útján juthatnak hozzá. Nagyon örülünk, hogy ekkora összeg gyűlt össze, ezzel több kollégánk életén tudunk könnyíteni" - közölte Lotfi Begi. Az április 25-i online eseményen a két főszervező mellett Bárány Attila, Bricklake, Jauri, a Loving Arms, Metzker Viktória, Newik, Purebeat, Stadium X, Willcox és Yamina is fellépett.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








