Egy kihalófélben lévő mesterség, egy különleges világbajnokság, és egy magyar győztes: Újfalusi József, a Heves vármegyei Parádsasvárról származó üvegfúvó lett a világ legjobbja a finnországi...
Az általában álhíreket és életbölcsességeket kínáló Facebook oldalakon, ha már elég sokan követik őket, nagy eséllyel megjelennek a nyereményjátékok is. Rendszerint értékes vagyontárgyakat ajánlanak fel, úgy, hogy szinte semmit nem kell tenni cserébe, legfeljebb megosztani a bejegyzést. Ne dőljünk be nekik, mert átverés - olvasható a HVG cikkében.
Újra autót lehet nyerni a Nem csak a húszéveseké a világ című Facebook-oldalon, sőt, nem is egyet, mindjárt kettőt. Cserébe csak lájkolni kell az oldalt. Két nap alatt 100 ezer magyar dőlt be. De nem ez az egyetlen, napi szinten tucatjával jelennek meg a nyereményjátékok a közösségi oldalakon, ám nagy részük nem valódi, azaz egészen biztosan nem fognak autót kisorsolni, de mást sem. Kerüljük ki őket, hiszen nem csinálnak mást, mint rajongótábort gyűjtenek.
- Mindig nézzük meg, ki hirdet. Jelen esetben ennek az 50 ezres oldalnak egészen biztosan nem telik kettő, de még egy új autóra sem.
- Olvassuk el a játékszabályzatot. Ha itt rákattintunk a részletes leírásra, akkor egy reklámoktól hemzsegő oldalon találjuk magunkat, ahol a szövegben semmiféle konkrétumot nincs. Ordít róla, hogy kamu.
- Nézzük meg közelebbről a hirdetőt, mit árul el magáról. Egy valódi oldal, mely valódi nyereményjátékot hirdet, minden részletet megad magáról: webcím, telefonszám, telephely, egyéb csatornákat: Twittert, Instagramot.

Egyre több magyar jön rá, ilyen használt kocsit érdemes venni 2025-ben: valósággal felrobbant a piac
Ismét jelentősen felülmúlja az elektromos és hibrid hajtáslánccal ellátott gépjárművek iránti érdeklődés a tavalyi szintet.

Gyengülnek az esztergomi Suzukik: közkedvelt motort vezet ki a gyártó, ennek sokan nem fognak örülni
Gyengébb új motort kapnak az esztergomi Suzukik: úgy tudni, az 1,5 literes változat kivezetésre kerül, az 1,4-es benzinmotor teljesítménye pedig 129 lóerőről 110-re csökken.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.


