A BYD kínai elektromos járműgyártó három új modell érkezését jelentette be, köztük két koncepcióautóét. A márka ugyanis célul tűzte ki a magasabb árkategóriás piacok meghódítását.
Az autósok körében a leggyakoribb hiba a gyorshajtás, a sofőrök 33,7 százaléka lépi túl sebességet.
Nyáron indította el a K&H Biztosító a közlekedésbiztonság fokozását célzó telematikai projektjét, amelynek keretében az autósok vezetési magatartásáról gyűjtenek adatot. A program első két hónapjában összegyűjtött részeredmények szerint a sofőrök összesen 123 ezer kilométert, átlagban napi 81 kilométert, tettek meg, míg egy-egy autós naponta valamivel több mint másfél órát vezetett. A 123 ezer megtett kilométer alatt közel 23 ezer, autónként átlagosan 334 vezetési hibát regisztráltak az autókba elhelyezett okos berendezések.
A sebességtúllépés a sláger
A leggyakoribb hiba a gyorshajtás volt, a sofőrök/esetek 33,7 százalékában fordult elő. A második legtöbbször előforduló hiba az, hogy a sofőrök rossz fordulatszámon hajtották a motort: ez az autósok 20 százalékánál volt probléma. A harmadik helyen hármas holtverseny volt: a hirtelen gyorsításból és fékezésből, valamint a kanyarodásból adódó hiba egyaránt 14 százalékos arányt ért el.
A biztosító szerint az informatika és a telekommunikáció ötvözésén alapuló telematika, valamint az "internet of things" (dolgok internete) teljesen átalakíthatja a közlekedést, ezen belül a járműbiztosítások piacát is. A telematika a telekommunikációt és az informatikát ötvözi, adatgyűjtésről és az adatok feldolgozásáról szól, amellyel biztonságosabbá tehető a közlekedés.
A telematika segítségével követett, bizonyíthatóan körültekintően és biztonságosan közlekedő sofőrök pedig díjkedvezményeket kaphatnak. A casco biztosításuk díja jelentősen csökkenhet, akár 25-35 százalékkal.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Átállt SZBU-st robbantottak fel Moszkvában, nem akárhogy
- Már a Jaguar elektromos autója is kínai alapokra épül a jövőben
- Fürjes Balázs: lehet, hogy a következő európai olimpiára 16 vagy akár 20 évet kell várni
- Rendőrt és tűzoltót hívtak egy berlini idősotthonba – mert nem volt elég ápoló
- Gyulay Zsolt 100 nappal Párizs előtt: az idei magyar csapat létszámban beérheti a tokióit
- Párizs 2024 – alakul a „magyaros” jóslat