Csütörtökön indul a Bricostore újabb végkiárusítási hulláma: még nagyobb kedvezményekkel várják a vevőket a Magyarországról kivonuló barkácslánc boltjai.
Csütörtökön indul a Bricostore újabb végkiárusítási hulláma - értesült a Pénzcentrum.hu. A barkácslánc ezúttal 40-70 százalék kedvezményt kínál termékeire, a készlet erejéig. Mint arról a Pénzcentrum.hu beszámolt, a francia tulajdonú lánc két hete jelentette be, hogy év végével távoznak Magyarországról.
Bővebben a Bricostore-bezárásról:
Hivatalos: bezár a BricoStore Magyarországon, százak kerülnek utcára
Miért is megy el a Bricostore?
Friss! Megrohanták a vevők a magyar üzletlánc boltjait
A vásárlóknak érdemes figyelniük arra, hogy a Bricostore készletei folyamatosan csökkennek, így korántsem biztos, hogy megtalálják azt, amiért ellátogatnak a kilenc áruház valamelyikébe. A Pénzcentrum.hu múlt pénteken - az első végkiárusítási hétvége első napján- a csömöri Bricostore-ná azt tapasztalta, hogy estére már hosszú sor állt az áruház előtt, a biztonsági őrök szakaszosan engedték be a vásárlókat, sok termék pedig szinte teljesen elfogyott az üzletekből.
Mi lesz a garanciával?
Hibás termék esetén a fogyasztó elsősorban követelheti a kijavítást vagy kicserélést vagy ha a vállalkozás a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, úgy megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől - tájékoztat közleményében a Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége (FEOSZ).
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Az előbbi jogokat a vásárlástól számított két éven belül érvényesítheti, az első hat hónapban történt hiba felfedezésekor törvényi vélelem szól amellett, hogy a termék már a vásárláskor hibás volt, míg az azt követő másfél évben már a fogyasztónak kell ugyanezt bizonyítania. De kinél a Bricostore esetében, ha Magyarországon az összes áruházát bezárja?
Hazánkban a tartós fogyasztási cikkekre ennél még szigorúbb rendelkezés vonatkozik: ezekre a forgalmazónak egy éves kötelező jótállást kell vállalnia. A kötelező jótállási idő alatt a vállalkozás csak akkor mentesül kötelezettségei alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a vásárlás után keletkezett.
A fogyasztók az említett jogokat a forgalmazóval szemben érvényesíthetik - már ha az még létezik. Azt követően azonban, hogy az adott vállalkozás megszűnt, rendkívüli módon megnehezül a hibás teljesítés miatt fellépni kívánó fogyasztók helyzete.
Amennyiben a vállalkozás végelszámolási eljárás során szűnik meg, a jövőben felmerülő szavatossági, jótállási és kártérítési kötelezettségek rendezésével a végelszámoló köteles harmadik személyt megbízni, akinek részére át kell adnia az ügy összes körülményei figyelembevételével erre a célra képzett lekötött tartalékot. A megbízásról készült közleményt a Cégközlönyben közzé kell tenni. A végelszámoló és a jogosult között létrejött megállapodás alapján mód van arra is, hogy a jogosult egyszeri visszatérítést kapjon.
A törvény szerint a hibás terméket vásárló fogyasztóknak könnyen lehet, hogy a Cégközlöny aktuális számát kell bújniuk napi rendszerességgel azért, hogy megtudják, egyáltalán kivel szemben léphetnek fel jogaikkal, és még ekkor sem biztos, hogy az ilyen célra félretett vagyonból igényük rendezésre kerülhet.
A FEOSZ óvatosságra és a kellő körültekintésre int minden fogyasztót, aki a nagy árleszállítás reményében ellátogat a megszűnő vállalkozás boltjaiba: ha hibás terméket vásárol, megszűnés után már kevés reménye van arra, hogy jogait érvényesíteni tudja.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








