2 °C Budapest

Tesco: 15 millió(!) tojást adtak el húsvétra

2010. április 6. 12:32

Idén a húsvéti forgalom az ünnep előtt három nappal élénkült meg igazán a Tesco áruházakban. Az elmúlt napokban megtöbbszöröződött a húsvéti "slágertermékek" fogyása. A népszerű húsvéti termékek nagy része magyar termelőtől származott, ezek közül a füstölt sonkából több száz tonna, míg tojásból háromszor annyi fogyott, mint egy átlagos héten -áll az áruházlánc közleményében.

A Tescoban március elején már polcokra kerültek a húsvéti termékek. A legkeresettebbek közé tartozott a magyar füstölt, kötözött lapockasonka, mely az 589 Ft-os kilogrammonkénti árával a legolcsóbbnak számított a hazai piacon. Az idén, a húsvéti hónapban több, mint 2 000 tonnát értékesített a Tesco ebből a termékből, ez kb. 80 teherautónyi mennyiség.

A sonka mellett a magyar parasztkolbász is nagyon népszerű volt, melynek forgalma közvetlenül húsvét előtt az átlagosan eladott mennyiséghez képest háromszorosára emelkedett. A bárányhúson kívül a sertés és marhahús iránti kereslet is megnőtt, ezekből közel 600 tonna került eladásra.

A húsféléken kívül az elmaradhatatlan húsvéti tojás is óriási mennyiségben fogyott az elmúlt napokban: a valódi tojásból közel 15 millió, míg a különféle csoki tojásokból 3,5 millió darabot adtak el.

A csoki nyuszik szintén nagy slágert arattak a vásárlók körében, amik önállóan és csoki tojásokkal együtt húsvéti csomagokban is megjelentek a polcokon. A hagyományos húsvéti édességek mellett a Tesco különböző diabetikus csoki figurákat illetve csoki tojásokat is kínált.

Páratlan fotó dokumentációval illusztrált napló került elő a Don-kanyarból (x)

Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.

Itt a díjnyertes fiatal vállalkozó újabb nagy dobása (X)

Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.

Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Zsongtak és tolongtak a vevők a magyar Kickstarteren: rengetegen csaptak le erre az egyedülálló termékre

Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2024. április 25. csütörtök
Márk
17. hét
Április 25.
Malária világnap
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
GEN Z Fest 2024
Pénzről, bátran. Techről, tudatosan. Jövőről, őszintén.
Most nem