Idén a húsvéti forgalom az ünnep előtt három nappal élénkült meg igazán a Tesco áruházakban. Az elmúlt napokban megtöbbszöröződött a húsvéti "slágertermékek" fogyása. A népszerű húsvéti termékek nagy része magyar termelőtől származott, ezek közül a füstölt sonkából több száz tonna, míg tojásból háromszor annyi fogyott, mint egy átlagos héten -áll az áruházlánc közleményében.
A Tescoban március elején már polcokra kerültek a húsvéti termékek. A legkeresettebbek közé tartozott a magyar füstölt, kötözött lapockasonka, mely az 589 Ft-os kilogrammonkénti árával a legolcsóbbnak számított a hazai piacon. Az idén, a húsvéti hónapban több, mint 2 000 tonnát értékesített a Tesco ebből a termékből, ez kb. 80 teherautónyi mennyiség.
A sonka mellett a magyar parasztkolbász is nagyon népszerű volt, melynek forgalma közvetlenül húsvét előtt az átlagosan eladott mennyiséghez képest háromszorosára emelkedett. A bárányhúson kívül a sertés és marhahús iránti kereslet is megnőtt, ezekből közel 600 tonna került eladásra.
A húsféléken kívül az elmaradhatatlan húsvéti tojás is óriási mennyiségben fogyott az elmúlt napokban: a valódi tojásból közel 15 millió, míg a különféle csoki tojásokból 3,5 millió darabot adtak el.
A csoki nyuszik szintén nagy slágert arattak a vásárlók körében, amik önállóan és csoki tojásokkal együtt húsvéti csomagokban is megjelentek a polcokon. A hagyományos húsvéti édességek mellett a Tesco különböző diabetikus csoki figurákat illetve csoki tojásokat is kínált.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Ezért továbbra is mi fizetünk a legkevesebbet Európában
- Kokaint és marihuánát terített egy vállalkozó Budapesten - videó
- Lemondott a gyanúba keveredett ukrán miniszter
- Egyelőre mégsem kap erősebb hatásköröket a versenyhivatal
- Egy mandátumot szerezhet az EP-választáson a Magyar Szövetség
- Hat bérletet hirdetnek meg az új évadra a Nemzeti Filharmonikusok