A CBA a válság ellenére növekedni tudott 2009-ben is, az elmúlt esztendőben a hálózat összforgalma 547,5 milliárd forint volt, amely 2,5 milliárd forinttal magasabb a 2008-as értéknél - derül ki a cég közleményéből.
Az üzletszám az év során érdemben nem változott, továbbra is a CBA rendelkezik a hazai élelmiszer-kereskedők között a legtöbb üzlettel - összesen 3,359 található meg országosan - dacára annak, hogy mintegy 250, kisebb alapterületű -főleg vidéki- üzletet bezárni kényszerült. A boltok korszerűsítése az elmúlt esztendőben sem állt meg.
A CBA tavaly májusban új boltkategóriával, a CBA Prímával jelent meg a piacon, a hálózhat jelenleg 57 üzlettel rendelkezik. 2009. november 12-én megnyílt az első CBA Cent diszkontáruház is Mogyoródon, ezzel egy új üzlettípust indított útjára a cég annak érdekében, hogy a vásárlói igények egy új szegmensét is kiszolgálhassa. A CBA Cent üzletlánc a nagyon kedvező fogyasztói árak biztosítását tartja elsődlegesnek, ugyanakkor a magas minőséget is szavatolni kívánja modern, új építésű üzleteiben.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








