Módosításra szorul az Új egyensúly programnak az üdülési csekket érintő része, mert jelen állapotában nagy zavart okozhat - mondta Karácsony Mihály, a Magyar Nemzeti Üdülési Alapítvány kuratóriumának elnöke.
A program javaslat szerint, az üdülési csekk a jövőben csak akkor lesz adómentes, ha azt a munkáltató a dolgozójának vagy nyugdíjasának, és azzal közös háztartásban élő közeli hozzátartozójának adja.
Karácsony Mihály közölte: jogszabályi meghatározás szerint az minősül üdülési szolgáltatásnak, amit vállalatok által fenntartott üdülőkben kínálnak. Azonban, ma már a kereskedelmi szálláshelyek vannak többségben a vállalati üdülőkkel szemben, ezért célszerű lenne ezeket is bevonni a rendszerbe.
A szakember kifogásolta azt is, hogy az előterjesztésben nem szerepel az a kitétel, miszerint a csekkeket csak belföldi üdülésre lehet felhasználni.Szerinte, ha ezeket nem javítják ki, és így fogadja el a parlament, akkor gyakorlatilag megszűnhet ez a szolgáltatás.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








