A gazdálkodó szervezetek vásárlása nyomán az első negyedévben 97 ezer munkavállaló jutott üdülési csekkhez, ez 23 százalékkal több, mint 2005 első három hónapjában. A csekkek személyenkénti átlagos értéke idén 35 ezer forint. Várhatóan az egész éves igénylés meghaladja majd a tavalyi 12 milliárdot.
Az alapítvány azoknak biztosít adószámhoz kötött támogatást, akiknek havi átlagos bruttó jövedelme 85 ezer forint alatti, illetve havi nyugdíja legfeljebb 74 ezer forint. Az MNÜA számításai szerint az üdülési csekk rendszerén keresztül, közvetett módon mintegyx 18 milliárd forinttal támogatja a belföldi szolgáltatókat a költségvetés, és mintegy 3 milliárd forinttal aszociálisan rászorultakat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







