A 2011. március 3. és 13. között nyitva tartó Genfi Autószalon még mindig a legrangosabb tavaszi európai seregszemlének számít. Az idei évben a részben vagy egészben elektromos meghajtású autók kapnak főszerepet, majdnem minden standon lehet ilyen járművet, vagy járműveket találni.
Az egyik legérdekesebb ezek közül a Renault Twizy, mely ugyan csak kétszemélyes, de a tervek - és a jelenlegi árfolyam - szerint 1,6 millió forint körüli áron lesz majd elérhető.

Igaz, az alapváltozatnak ajtói sincsenek, és korlátozott a befogadóképessége, de a városi közlekedésben a legtöbb autóban úgy is csak egy ember szokott ülni.

Mivel a Dacia is óriási népszerűségnek örvend a 10 000 euró alatti árával Nyugat-Európában, a 6 000 eurós villanyautó sikere szinte borítékolható.

A francia gyár nem csak ezt a járművét mutatta be a nagyközönségnek, hanem többi elektromos autóját is, melyeket bérelni is lehet majd a Hertz hálózatában. Az erről szóló megállapodást a kiállítás szakmai napján írta alá a két fél.

A Skoda az új logóját helyezte egy tanulmány hűtőrácsára, mely egyben a márka autóinak jövőbeni formavilágát is hivatott tükrözni. A Vision D motívumait leghamarabb az Octavia következő generációján lehet majd viszontlátni. Sajnálatos, hogy a Superb remek, kettős csomagtérajtó megoldása óta, azaz három éve sem a Skoda, sem más márka nem rukkolt elő igazán innovatív, valóban nagy jelentőségű, praktikus ötlettel.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)

Két, elsősorban az egyéni vásárlók érdeklődésére számot tartó autót mutatott be a KIA, mind a Picanto, mind a Rio teljesen megújult külsővel és műszaki tartalommal gördült a publikum elé. Az alaposan megváltozott külcsín mellett a 7 éves garancia lehet a legnagyobb adu mindkét autó esetében.

A Suzuki a tavaly óta futó Swift csúcsváltozatát állította standja középpontjába. A 150 lóerős feltűnő színű élményautó itthon kevesek kiváltsága lesz, hiszen az olcsóbb változatok iránt is alig-alig mutatkozik kereslet. A Datahouse adatai alapján 2011 januárjában 22, februárban pedig 24 új Suzuki Swiftre szereltek magyar rendszámot.
Visszahívja a Kizashi európai változatát a Suzuki. A tengerentúli változatnál jobban felszerelt európai modelleknél motorikus probléma merült fel, az ékszíj a laza feszítőgörgők miatt lecsúszhat a helyéről. A probléma nemcsak a Kizashit, hanem a Grand Vitarát is érinti, a javítás a gyártó szerint egy órát vesz igénybe.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








